Fantastisk dag! Etter tidenes maraton for å rekke flyet til ARN blir det bare en lugn kveld her på Radisson SkyCity før retur hjem til Trondheim i morgen. Takk til alle for et flott reisefølge, og til Martin for arrangementet (samt holde igjen flyet til Stockholm)
Annars kan man ju hänga i CPH loungen...sk446 delayed...due to technical problems...så lite extratid här...
Nåja, annars en fantastisk dag med MD80n....grymt skön flight CPH-OSL
Ja, då var man hemma, helt mättad med uppleverlser och intryck från en fantastisk dag. Roligt att ni försökte följa oss på flightradar, jag förmodar att våra snirklande flyg vägar via stora bält-bron och Åhus inte lämpade sig för internetpublicering
Jag ska försöka lägga upp lite bilder och filmer från dagen i lämplig tråd så fort jag återhämtat mig!
Tack alla som vad medfrån SAS-personal till Arlanda VIP, businessclass.se mfl och gjorde dagen möjlig!
Hemma igen och full av upplevelser från turen ARN-CPH-OSL-ARN idag. Tusen tack till alla som har gjort den här dagen möjlig! Det har varit en helt fantastisk dag som jag kommer att minnas länge. Saknar redan MD-80!