Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för svar! Ingen fara, ville bara efterlysa då jag inte hört något alls i form av bekräftelsemail eller biljett.
Men jag har ju bekräftesle på mitt konto så då är det lugnt.

BC001
Jag har kontaktat SAS charter för att kolla hur det går till rent praktiskt med BC001/SK7030 och bokningsreferenser.

Jag har nu fått bekräftat att:

SAS Charter skrev:
Då det är en ”stängd flight” så skickar vi ej ut några enskilda bokningsbekräftelser.
Det avtalet vi har oss emellan är det enda.

Med andra ord lämnar jag över en passagerarlista till dom och sen har ni en plats ombord.

Eftersom flera har frågat efter ytterligare bekräftelser utöver ordersidan på vår eventsida tittar jag på ett sätt att arrangera detta utan att skicka ut 100+ individuella mail.

englundjesper Även jag har 320 på min bokning.

Om du kollar vilket bokningsnummer du har, skall vara 69XY90 någonting i början eller slutet av beskedet.
Ta detta nummer, gå in på PC´n och Mina Sidor, välj där kontrollera/ändra bokning utanför EB, där du anger efternamn.
Här ser du din rätta SAS bokning. Där står det MD-81 samt om du har EBG kort så kan du välja plats.

Någon tipsade... ;)

Och igår hörde jag rykten om en speciell stripning på ett plan som stod i Norge...

Är ju vansinnigt sugen på att följa med på turen men kommer hem från PEK dagen innan. Det rör sig inte om mkt pengar men har ett sparprojekt som behöver allt annat än naggas i kanten. Jäkla trist med prioriteringar!
Anar att jag kommer ångra mig bittert. ;-)

englundjesper Även jag har 320 på min bokning.

Om du kollar vilket bokningsnummer du har, skall vara 69XY90 någonting i början eller slutet av beskedet.
Ta detta nummer, gå in på PC´n och Mina Sidor, välj där kontrollera/ändra bokning utanför EB, där du anger efternamn.
Här ser du din rätta SAS bokning. Där står det MD-81 samt om du har EBG kort så kan du välja plats.

Det stämmer. Tack.

Uppdatering

På allmän begäran har vi idag uppdaterat eventinformationen här:
Sista flygningen för SAS MD-80 - en historisk dag i luften över tre huvudstäder. - BusinessClass Events

Som ni ser har vi ett par nyheter som jag kommer gå ut med på förstasidan inom kort:

- BC001 är nu 50% längre (start 13:00 från Köpenhamn, landar 14:35 i Oslo) så vi hinner äta och dricka oss nöjda med utsikt över södra Norge!

- Vi erbjuder nu ett "Economy Class" paket från Köpenhamn för endast 1395kr. Du sparar 700kr men får ingen MD-80 bagagetagg, t-shirt och ingen mat/dryck på SAS Museet i Oslo.

...mer information följer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen