Martin Björnström
Medlem
Uppdatering
Idag fick jag kontakt med chefen för SIXT i Stockholm som jag träffat personligen tidigare. Han är en bra kille som varit på semester - när han fick se bilderna och mitt mail så var alla problem borta. Skadorna på bilen måste korrigeras av SIXT och det kommer kosta pengar men dom är så pass små att dom inte debiteras kunden (mig!). Jag erbjöd mig betala för rekonditionering eller liknande fix av bilen men det behövdes inte.
Pengarna återbetalas till mitt American Express idag!
Tack för alla kommentarer & stöd i tråden, skönt att det här gick att lösa utan vidare krångel.
Idag fick jag kontakt med chefen för SIXT i Stockholm som jag träffat personligen tidigare. Han är en bra kille som varit på semester - när han fick se bilderna och mitt mail så var alla problem borta. Skadorna på bilen måste korrigeras av SIXT och det kommer kosta pengar men dom är så pass små att dom inte debiteras kunden (mig!). Jag erbjöd mig betala för rekonditionering eller liknande fix av bilen men det behövdes inte.
Pengarna återbetalas till mitt American Express idag!
Tack för alla kommentarer & stöd i tråden, skönt att det här gick att lösa utan vidare krångel.