Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen är gladare än cmd och R på mitt tangentbord. De är snart utslitna...

Någon med FB får väl se till att ordna det. Hon får ju ta sitt ansvar och hjälpa till med könsfördelningen.

OT: cmd? Jaha, du har en sådan där med fornminnesmärke på...

OT2: Den Alice Cooper? Jag tänkte på en helt annan Alice Cooper...haha.

Nu är det inte många biljetter kvar alls! :D

Alla som har anmält sig där betalning gått via PayPal och gått igenom skall nu ha fått ett bekräftelsemail skickat till sig. Det är naturligtvis tänkt att detta skall gå iväg direkt, och från och med nästa event så kommer det att funka. ;)

I övrigt är jag intresserad av vad ni tyckte om anmälningsprocessen?

Last edited:
I övrigt är jag intresserad av vad ni tyckte om anmälningsprocessen?

Efter att betalningen var gjord skulle jag vilja blivit redirectad tillbaka till businessclass.se på något sätt, nu fick man bara ett godkännande från paypal men inget från bc.se om att ens anmälan faktiskt kommit in.
Generellt tyckte jag det var lite stora inmatningsfält för allt, behövde scrolla för att komma igenom 8 rader med inmatning, man borde kunna få in allt utan att man behöver scrolla kan jag tycka. Å andra sidan finns det säkert de som föredrar att det är stort så det blir enkelt att se.

Saknade en funktion för att avbryta bokningen. Antar att biljetten sätts som "hold" när man klickar på att gå vidare till kassa, eller är det först efter betalning gått igenom som biljetten faktiskt registreras?

Alla som har anmält sig där betalning gått via PayPal och gått igenom skall nu ha fått ett bekräftelsemail skickat till sig. Det är naturligtvis tänkt att detta skall gå iväg direkt, och från och med nästa event så kommer det att funka. ;)

Jag har fått en bekräftelse på betalningen från PayPal, men inte någon bekräftelse från BC.SE...
Order #16 står det på betalningskvittot.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen