Hi, XXXXXX! Thanks for reaching out. Airline redemptions are an important part of the Club Carlson program, and we’ve adjusted our redemption levels to continue to offer a competitive and enjoyable variety of redemption options. Read more about the ways you can redeem points here:REDEEM POINTS FOR FREE NIGHTS AND SO MUCH MOREKlicka för att utvidga...
OliT skrev:Det som gör det så risigt är att Club Carlson kört Flash Sales för bara en vecka sen och sålt stora mängder miles. Nu ändrar man förutsättningarna för att växla in dessa, utan minsta förvarning. Jag har Twittrat till @Clubcarlson och berättat hur jag känner. Ni kanske kan göra samma sak, i hopp om att det dras tillbaka.Klicka för att utvidga...
kristerj skrev:Hade lite tur då jag i början av april växlade in 274.000 poäng mot 70.500 USDM miles, då det var en kampanj med 50% bonus hos USDM.Håller med om att det är en ganska trist "enhancement". Känns som det är bäst att utnyttja poängen på hotell framöver.Klicka för att utvidga...
chrisljo skrev:Fascinerende at sinnet koker på Flyertalk, mens man på de nordiske forumene klandrer seg selv for å ikke ha vekslet tidligere..Synes selv det er et veldig dårlig tegn at det ikke ble varslet.Klicka för att utvidga...
Var det inte franska bönder som dumpade gödsel framför McDonald's när de blev förbannad på USA?Homer skrev:Knyta näven i fickan vs. blockera motorvägar med lastbilar och traktorerKlicka för att utvidga...