Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies på Arlanda T2 i väntan på KL 1110. Som god forummedlem åker vi inte direkt till flygmässan i Paris utan tar en sväng via AMS för att testa loungen även där. Det gäller att passa på eftersom jag inte tror att jag kan återkvala mej till Flying Blue Gold nästa år. :)

Nyss ankommen till Kuala Lumpur efter en trevlig flygning med Turkish Airlines. Måste säga att gamla C-stolen är skönare än den nya. Bättre lounge-läge och fler inställningar. I sängläge kan man lägga en kudde vid fötterna då benstödet böjs lite konstigt. Bra mat och trevlig besättning, så det blir troligtvis fler resor med dem framöver.

SAS T4, när började dom servera fatöl här? Förvisso bara 3,5% men midsommarfirandet påbörjas nu!

@ Jonas C: Gamla C-stolen? Du åkte A332 eller A340 då? Ska åka med TK i december i C med nattflyg IST-BKK... Uppsatt som A333 (nya C), men det kan ju ändras. Med din erfarenhet spelar det inte så stor roll om de skulle byta - gamla C är helt OK? Ska bli kul att testa TK. Ny erfarenhet för min del....

KLM Crown Lounge AMS. Soppa och sallad var kanske inte det man förväntat sej men loungen är stor och trevlig.

Menzies Landvetter, nästan helt full. Flyget till LHR överbokat och de hade hittat två som för hotellnatt och middag samt 250€ kunde tänka sig att ta morgonflyget istället... Själv väntar en helg i London och den korrar jag ogärna.

Sitter i BC hörnan på ARN T5. Trevligt litet kryp in! Hade för mig att jag sett någott på forumet om en gästbok, som jag hade tänkt skriva i, men hittar ingen sådan liggandes här?

Är hursomhelst på väg till Köpenhamn med SK1421 för vidare färd mot Skåne för lite midsommarfirande. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen