Senaste nytt

Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Fredrik

Medlem
Är FTL inne på andra året och har fått ett erbjudande om att få extra statuspoäng mellan 15 juni och 15 september. För 2 flygningar får jag 500 poäng, 4 flygningar ger mig 1500 poäng och 6 flygningar ger mig 3000 statuspoäng.

Erbjudandet gäller på Lufthansa, Swiss, Germanwings, LOT, Adria, Croatian, Luxair, SN Brussels, Austrian och Air Dolomiti.

Jag får 7800 awardmiles om jag gör minst 28000 statusmiles under samma period. Som i en liten ask eftersom jag har mer än så bokat med LH Group redan. :)

Jag fick också 7 800 erbjudande och detta fixas med F resan till USA. Ganska snålt i jämförelse med BA booster tycker jag. Lojalitet är inte M&M signum. Vad med en My Choice eller liknande? Är det inte dags?

Läste i ombordmagasinet idag att de lovar diverse höjdpunkter(i brist på bättre ord) under året för att fira M & M som fyller 20.

Jag spekulerar i att jag erbjöds statusmiles för att det är mitt andra intjäningsår och andra får awardmiles för att det är deras första intjäningsår.

Har du inte fått något mail? I och med att det verkar riktat skulle jag rekommendera att du kollar på din M & M profil för att se om du är med.

Inte fått något erbjudande...så lär knappast bli förnyat SEN :) oavsett....med alla "enchancements"

Har du inte fått något mail? I och med att det verkar riktat skulle jag rekommendera att du kollar på din M & M profil för att se om du är med.

Nej, bara det vanliga nyhetsbrevet. Var detta ett utskick utanför nyhetsbrevet?

Kanske bara gäller medlemmar med guld status eller högre?

Toppen