Senaste nytt

Vart åker vi på BusinessClass i sommaren 2013?

21 Juni, midsommarafton börjar med sill & nubbe på Radison Blu Arlanda SkyCity. 22 Juni flyg Arn SK945 ARN-ORD, ORD-RSW (Fort Myers). Tre veckor i hyrd lägenhet Florida Bonita Beach, därefter en vecka hyrd lägenhet vid Times Sq New York hemma igen 21/7 EWR-ARN. Hem till Svall några dagar därefter med bil till Malmö några dagar ev snabb resa till Tyskland. Kort visit till Kalmar besöka hästen min Hugo Palema (delägare).Åter till Svall & till stugan i Nordanede fiska och bara njuta av den återstående sommaren.

I sommar stannar jag hemma och utnyttjar den svenska sommaren till max. Någon weekendresa ut i Europa blir det garanterat men inget avancerat.

I ordning...

- Kort besök på Rarotonga och Auckland.
- Passa svärföräldrarnas hus två veckor (Skåne).
- Roadtrip Danmark/Tyskland.
- The Private Room SIN T3.

Ny position på jobbet leder till att jag måste vara tf enhetschef under flera sommarveckor. För att kompensera åker jag på en veckas semester till Chicago på tisdag. Blir också en vecka i skärgården utanför Vasa på svärföräldrarnas landställe. Utöver det blir det långsamma helger i Vasaparken och Stockholms skärgård, och veckor fyllda med långluncher på jobbets takterass.

- Edinburgh, Glasgow och Skottland kommande vecka
- New York City från midsommarafton och en vecka framöver
- Svalbard en helg i juli
- Alicante två veckor i juli/augusti
- Stockholm och Västergötland augusti
- Norrbottens skärgård, augusti

Fullmatad sommar!

Under sommaren brukar det bara bli en kort resa. Juni-Juli-Augusti är de enda månaderna som jag föredrar Sverige framför andra länder :)

Inte något så planerat i början av sommaren.

Men blir 3 dagar i båstad
1 dag i visby
1 vecka i Cannes
Det som är planerat

Blir nog ett par resor till stockholm,london och paris med.

Toppen