Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Jag har stött på ganska många genom åren, men det stökigaste jag varit med om var när jag satt brevid Martin Schibbey och Johan Persson på flighten mellan IST-ARN när de precis blivit släppta. Jag hann iaf scoopa Expressen och alla medier på min Facebook från kabinen. ;) Men det var ju fullt med journalister på planet som inte satt i C och som var framme stup i kvarten och försökte intervjua samt plåtade en massa. Har aldrig haft så mycket rumpor i ansiktet på en flight som det var då med alla fotografer som kom och böjde sig för att plåta varav deras arsle trycktes upp i ansiktet på mig.. :)

Nancy Dell' Olio (Svennis X) BA F LHR-JFK. Satt och snackade ett tag med en "vän" som inte flög F. När de separerades i immigration på NYC sas det "I call you" med ett leende:D

Garvar fortfarande åt farsan som satt på en longhaul och undrade över alla som kom fram i C och frågade om autograf från hans granne.
Han berättade om incidenten när han kom hem men han frågade aldrig vem hon var och han bad aldrig om en egen autograf. 2 månader senare sitter vi med TVn på när han utbrister, det var ju hon och pekade..... Tina Turner. Påminner honom fortfarande

Joe Labero idag på cph-muc och en hells angels prospekt som närmsta granne, båda hade ungefär lika mycket ringar och bling på kroppen.

SK1042 idag, ARN-KRN: Kungen i 1F, jag + sambon i 2D och 2E (för sista etappen på väg hem från IAD).
Två SÄPO-killar, en i 1E och en i 2C. Lite annat folk i sällskapet också, som jag inte kände igen.
De ska besöka forskningsstationen i Abisko inom ramen för det 11:e Royal Colloquium, som inleddes igår.

SK1042 idag, ARN-KRN: Kungen i 1F, jag + sambon i 2D och 2E (för sista etappen på väg hem från IAD).
Två SÄPO-killar, en i 1E och en i 2C. Lite annat folk i sällskapet också, som jag inte kände igen.
De ska besöka forskningsstationen i Abisko inom ramen för det 11:e Royal Colloquium, som inleddes igår.

Jag hoppas du rekommenderade BC.se och gav honom en bagagetag ;)

Hade MMA-stjärnan Tito Ortiz 3 rader (3B) framför mig på flighten ORD-ARN i april förra året...

Mark Levengood åkte samma kärra som mig i måndags på MMX-ARN. Satt och pratade med personalen i gaten och skulle ha suttit på raden bakom mig, men det hade blivit en dubbelbokning så han satte sig längre bak i kärran. Senare samma dag stod Richard Herrey bakom mig i Pressbyråkön på Gävle C. :p

Toppen