Dr. Miles
Expert
Jag kan tänka mig att mer eller mindre de flesta BusinessClass.se medlemmar har flugit med Lufthansa i Economy class inom Europa.
Så vanligt så att ingen har skrivit om resereportage om Lufthansa Economy class inom Europa.
Här kommer en bildreportage av Lufthansa Economy class på Embraer E195.
Seat konfiguration är 2-2 hela kabin. I Business class sitter man dock 1-1 med seatblocking.
Nya fräscha stolar.
Benutrymmet är helt OK för mig som är 170 cm lång.
Grovt 20 centimeters mellanrum mellan mitt knä och stolen framför mig.
Flight magazine och säkerhetsinstruktion har flyttat till en ficka övre del av stolen.
Misaligned windows. Irriterande.
Serverad måltid var en varm pizzabit. Det var svårt att äta utan att kladda sina fingrar.
Stolen var bekvämt att sitta i och det fanns inga pelare under stolen vilket var positivt. På flygplan med 3-3 konfiguration har ofta en pelare mellan A och B, E och F.
Alla fyra stäckor som jag flög med Lufthansa i Economy under denna resa fick jag seatblocking som SAS EuroBonus Gold. Tack Lufthansa!
Så vanligt så att ingen har skrivit om resereportage om Lufthansa Economy class inom Europa.
Här kommer en bildreportage av Lufthansa Economy class på Embraer E195.
Seat konfiguration är 2-2 hela kabin. I Business class sitter man dock 1-1 med seatblocking.
Nya fräscha stolar.
Benutrymmet är helt OK för mig som är 170 cm lång.
Grovt 20 centimeters mellanrum mellan mitt knä och stolen framför mig.
Flight magazine och säkerhetsinstruktion har flyttat till en ficka övre del av stolen.
Misaligned windows. Irriterande.
Serverad måltid var en varm pizzabit. Det var svårt att äta utan att kladda sina fingrar.
Stolen var bekvämt att sitta i och det fanns inga pelare under stolen vilket var positivt. På flygplan med 3-3 konfiguration har ofta en pelare mellan A och B, E och F.
Alla fyra stäckor som jag flög med Lufthansa i Economy under denna resa fick jag seatblocking som SAS EuroBonus Gold. Tack Lufthansa!