Hej,Har också fått mailet som nybliven EBGIntressant sak Loungedamen sa idag på Arlanda appropå flygningar. Alla 11 SAS flighter var totalt fulla till Norge idag. Samma sak med det flyget jag tog till CPH. 100% beläggning på en söndag! Det går tydligen bra nu. Kul!
Va bra. Själv får vänta tills imorgon pga lyckats själv sabba inställningar på min EB profil. Scandinavian har lovat hjälpa mig så kan boka resten av mina planerade resor imorgon.Sedär, nu har det kommit.![]()
Det brukar alltid dyka upp detaljfrågor om reglerna - så jag tog och kopierade från kampanjsajten.
(Bilden är klickbar för lite mer läsbar text...)
Visa bifogad bild 2727
Hmm, i texten står det att kampanjen är för alla eurobonus medlemmar är det = alla som får mailet? Eller kan någon som fått mailet regga mitt nummer t.ex.? Andra nämner ju detta som en riktad kampanj... Vore roligt att vänta om alla mail har gått ut nu eller om man fortfarande har en chans att få delta. Jag har varit med på 2 tidigare. Tycker det är lite roligt med den här typen av kampanjer, skulle gärna också se en kampanj typ den som US Airways har där man ska samla flera av olika typer av aktiviteter, hotell & flyg samt shopping.
// Jumbooze
Faran över - Chrome fungerar inte. Firefox slukar dock länken. Tråkigt nog gäller erbjudandet maximalt 12 resor.
Kul att vi som fortfarande bara är EBB också får vara med, synd att inte Blue1 räknas och hur är det inom Norge med Wideröe? Eftersom de inte är poänggrundande förmodar jag att de inte räknas här heller, kommer upp i 5 totalt....