Senaste nytt

SAS Pointbooster

Jag kan avslöja den hemliga principen bakom när de här kampanjerna kommer; de kommer varje gång jag är föräldraledig och därför inte har några resor inplanerade under en period.

Har också fått mailet som nybliven EBG :) Intressant sak Loungedamen sa idag på Arlanda appropå flygningar. Alla 11 SAS flighter var totalt fulla till Norge idag. Samma sak med det flyget jag tog till CPH. 100% beläggning på en söndag! Det går tydligen bra nu. Kul!
Hej,
kan säga att vid inchecknings automat i CPH idag fick jag frågan om jag var villig att vänta till nästa avgång pga flyget var överbokat. Skönt att det går bra för SAS nu.

Det brukar alltid dyka upp detaljfrågor om reglerna - så jag tog och kopierade från kampanjsajten.
(Bilden är klickbar för lite mer läsbar text...)

Visa bifogad bild 2727

Hmm, i texten står det att kampanjen är för alla eurobonus medlemmar är det = alla som får mailet? Eller kan någon som fått mailet regga mitt nummer t.ex.? Andra nämner ju detta som en riktad kampanj... Vore roligt att vänta om alla mail har gått ut nu eller om man fortfarande har en chans att få delta. Jag har varit med på 2 tidigare. Tycker det är lite roligt med den här typen av kampanjer, skulle gärna också se en kampanj typ den som US Airways har där man ska samla flera av olika typer av aktiviteter, hotell & flyg samt shopping.
// Jumbooze

Hmm, i texten står det att kampanjen är för alla eurobonus medlemmar är det = alla som får mailet? Eller kan någon som fått mailet regga mitt nummer t.ex.? Andra nämner ju detta som en riktad kampanj... Vore roligt att vänta om alla mail har gått ut nu eller om man fortfarande har en chans att få delta. Jag har varit med på 2 tidigare. Tycker det är lite roligt med den här typen av kampanjer, skulle gärna också se en kampanj typ den som US Airways har där man ska samla flera av olika typer av aktiviteter, hotell & flyg samt shopping.
// Jumbooze

Det är en riktad kampanj, så länkarna är personliga. De flesta mailen har skickats, men en del kommer under morgondagen. Vi ser hela tiden på nya kampanjupplägg och kommer att använda det ni skriver i forumet som en inspirationskälla :)

Mitt mail dök just upp här, så nu blir det till att klura lite på hur många SK flighter jag kan få till i år.

Kul att vi som fortfarande bara är EBB också får vara med, synd att inte Blue1 räknas och hur är det inom Norge med Wideröe? Eftersom de inte är poänggrundande förmodar jag att de inte räknas här heller, kommer upp i 5 totalt....

Kul att vi som fortfarande bara är EBB också får vara med, synd att inte Blue1 räknas och hur är det inom Norge med Wideröe? Eftersom de inte är poänggrundande förmodar jag att de inte räknas här heller, kommer upp i 5 totalt....

Jag är EBS och i mitt mejl gäller visst flyg med Blue1

Voi Perkele...

Man kanske skulle läsa e-posten lite bättre.. Jaja då hade man ju kunnat skriva in några flighter till.. Tror ni CF GOT-HEL också räknas och CF GOT-BHX? Man får ju poäng för dem i alla fall....

Toppen