Senaste nytt

Event: BusinessClass.se inviger på Landvetter Airport

Låter det kul med vårt event? (OBS! Ej anmälan)

• Total voters
    60
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inbokad på tåg från Stockholm den 26 april 09:14 avgången, 1 klass, vagn 1, plats 4

Ifall någon vill hänga på :) Hur åker resten ner ?

Du kunde inte valt tåget som går 8:14 istället för då hade jag kunnat åka med samma tåg som dig. Tänkte åka nattåget från Luleå så man är på Stockholm C 06:30 så kan inte få till ett byte så jag får åka 09:14.

Du kunde inte valt tåget som går 8:14 istället för då hade jag kunnat åka med samma tåg som dig. Tänkte åka nattåget från Luleå så man är på Stockholm C 06:30 så kan inte få till ett byte så jag får åka 09:14.

Absolut kan jag boka om den :) har du bokat din biljett redan? Ifall du har fått sittplats så kan jag ordna o försöka fixa en plats bredvid dig på de tåget :) åker du 1a eller 2a klass? Jag bokar allt med poäng så jag är flexibel :)

Kan ju va gött o sitta i loungen en stund också på morgonen innan man går på tåget :)

Last edited:
Jag har inte bokat ännu, tänkte boka 1:a klass sovvagn med poäng och äta frukost i Stockholm när jag är där.

Hur betalar man?
Såg att det skall komma ett inbetalningskort, men hur kommer det?

Hur många kommer med SK 163?
Träffas på ARN och ta en liten öl före avgång?

Last edited:
Varför ska mry och simon_says91 åka tåg? Då kommer man ju till centralen i göteborg, inte GOT...

För att jag använder lite SJ poäng då jag just nu inte behöver fler flygningar. Jag tänkte ta och checka in på radison innan vi ska vara på landvetter och då det är typ gångavstånd från centralen kan man ju passa på och ta en promenad och sen ta taxi med Björnström till landvetter när det börjar bli dags att åka dit.

Nu kan man ju boka rum för poäng+pengar på radison med så nu gjorde jag det :)

Okej, ja men säg till när du bokat en biljett på Göteborgtåget så kan jag ändra min avgång o välja sittplats :) så har vi sällskap på tåget.

Såhär ser min bokning ut nu, ifall nattåget blir sent får du ha lite koll på det.

sjresabc.jpg

Min plats är framåt i färdriktningen så går det bra att åka baklänges är just nu plats 18 ledig. Även platsen bredvid mig (20) samt den mitt emot den i gången (17) är med lediga nu. Trevlig kille på SJ som kollade upp detta åt mig när han valde plats åt mig. Tänk på att det naturligtvis är vagn 1 så vi åker långt fram i tåget och kommer bland de första till Göteborg.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen