Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Är det bara jag som blir utkastad ur bokningsdialogen hela tiden? Kanske bara det att sträckan Säter-Borlänge är överbelastad... Jag ska börja tågpendla i höst och det hade varit trevligt med lounge och gratiskaffe redan från början!

EDIT: Det visade sig vara köp via Mina Sidor som ställde till det för mig, i utloggat läge går det fint!

EDIT: 25 st resor à 50 kr bokade. Vi får se hur det går...

Last edited:
funkade utmärkt för mig att boka Säter – Borlänge. Dock ser jag nu att biljetterna kostar 139kr och uppåt.

Är det första klass 50 SEK man ska boka? Säter - Borlänge?
12 stycken T/R och 1 singel? (25 totalt)

Skadar ju inte med ett extra statuskort i plånboken så tänkte göra ett par bokningar nu. :D

Last edited:
Hade varit väldigt bra om jag rest längre sträckor med SJ :) Nyttan med ett statuskort är marginell på VST-STO. Det skiljer normalt bara 50kr till förstaklass-biljett på den sträckan, vilket ger mig samma fördelar (nästan). Jag går alltså plus om jag reser mer än 25 enkelresor.... Verkar otroligt att jag skulle resa så mycket med SJ.

Tror det gäller oavsett biljettyp... provade att boka på den tunga sträckan Avesta Krylbo - Sala t/r för total kostnad om 116 kr vilket då skulle ge 2.000 poäng. Funkar det (märker vi i början av nästa vecka) så är det bara att boka på några sträckor till...

Tycker SJ Prio Svart är klockrent att ha - dels loungen på Sthlms central, dels att kunna kliva på tidigare tåg och vänta in konduktören i bistron för att enkelt kunna boka om, dels fritt kaffe och internet. (Skulle ju aldrig betala för Internet Ombord)

Så man kan boka ungdom 2:a klass?
Hittar biljetter för så lite som 41 SEK

Jag provbokar en T/R så får vi se om det händer något. :)

Om det funkar med ungdom så är det ju bara att boka på, om man inte tänkt att åka ändå så kan man ju inte "åka fast" i biljettkontrollen :)

Mvh
/NotRyan

Gäller detta på sistaminuten ?? Jag har bokat en del resor på ungdomsbiljett som kostar 60 kr här o där :D får se hur vida det fungerar ! Återkommer!

Någon som haft problemet att det kommer upp felmeddelande vid bokning att man nått köpgräns ?

Last edited:
Toppen