Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Bodde på Radisson Blu Scandinaviani gbg ons-lör förra veckan. Hade bokat standardrum och fick en fin Junior suite. Harr alltid blivit uppgraderad hos Radisson. Oftast till Business Class rum men några gånger nu även till en suite.

/Christian

Jag blev uppgraderad på Park Inn Heathrow.

1. Sörre rum
  2. Fri frukost
  3. Fri on-demand filmer
Tyvärr jag hade ingen nytta av 2 och 3 då jag hade tid varken för frukost eller filmer. Så typiskt.
Park Inn Heathrow_03.jpg
Park Inn Heathrow_02.jpg

Det ser ut som rummet var renoverat relativt nyligen.
Park Inn Heathrow_01.jpg

Blir jämt uppgraderad på Radisson som CCG. På de flesta ställena till BC men på vissa ställen som t.ex Viking blir det alltid Junior Suit.

Senaste veckans resa gav 3 av 3 uppgraderingar med CCG
Radisson Blu Istanbul Airport
Park Plaza County Hall London
Park Inn London Heathrow

De två först bokades med 2-4-1
Sista hotellet bokades via clubcarlson.com och nyttjade lowest price guarante. Blev 38£ för den natten, tyvärr inte lika tur som Dr Miles med frukost och fria filmer, hade varit trevligt med frukosten i alla fall.

Jag läste Radisson Royal Hotel i Dublin och vände när jag kom till 32:a våningen för hotellet i dublin har bara 3 våningar... ;)

Jag har mailat lite med Radisson Blu Resort, Malta St. Julians och de verkar inte vara särskilt glada på att ge några som helst uppgraderingsringar när jag ska dit 18-23/4... Har ju bokat 4-4-2 kampanjen samt en extranatt, dock råkade jag bara boka en person på den andra bokningen som var en extranatt och de vill då har € 9 för att ändra det trots att det är samma pris att boka två personer som en person.

Är det verkligen så man behandlar en som har concierge status?

Sitter på Country Inn & Suites i Erie, PA. Andra vistelsen och båda gångerna har jag fått en svit. Nu låter det kanske flottare än vad det är men i alla fall...
Fick något svitliknande på Radisson LAX också för något år sedan.
Hade även en poängbokning på Strand (Business Reward eller vad det hette) i höstas och fick Greta Garbo-sviten utan att ens ha frågat. Det blev lite pluspoäng hos sambon då.

Last edited:
Toppen