Senaste nytt

Unlimited nights på Nordic Choice

”Kan jag bo alla 5 eller 10 nätter på samma hotell?
Ja, självklart kan du bo alla 5 eller 10 nätter på samma hotell om du önskar det. Du kan även boka upp till 3 rum för en och samma natt, så länge hotellet har lediga rum för detta erbjudande det aktuella datumet.”
Tack!

En följdfråga som jag iofs gissar får lösa sig men som jag tolkar det så är "passen" i praktiken presentkort laddat med ex 5 x 990kr.
Om man väljer att boka rum för 3 personer så kommer ett pris upp som ser ut såhär:
Sommarpasset - 5 nätter (Betalas med hotellpass vid ankomst) SEK 1 340

Borde bli 350kr att betala separat då?

Det ser ud til at det også kommer i år, i en budget/normal udgave. Men siden er halvfærdig, med døde links. Nogen der kender mere til det (især hvilke hoteller som er inkluderet)?

Det ser ud til at det også kommer i år, i en budget/normal udgave. Men siden er halvfærdig, med døde links. Nogen der kender mere til det (især hvilke hoteller som er inkluderet)?

Listan har varit liknande varje år sedan pandemin. Se mitt inlägg med listan från 2023 för en indikation:
Inlägg i diskussionen 'Unlimited nights på Nordic Choice'
https://www.businessclass.com/forum/threads/unlimited-nights-på-nordic-choice.99481/post-1033490

Listan har varit liknande varje år sedan pandemin. Se mitt inlägg med listan från 2023 för en indikation:
Inlägg i diskussionen 'Unlimited nights på Nordic Choice'
https://www.businessclass.com/forum/threads/unlimited-nights-på-nordic-choice.99481/post-1033490
Tak, men det ser ud til at være lidt anderledes i år... Din liste har 92 hoteller, ifølge den halvfærdige hjemmeside er der to versioner i år:

Budget: 77 hoteller, 4500 nok for 5 dage
Standard: 137 hoteller, 6000 nok for 5 dage

Jeg må nok bara have lidt tålmod... ;)

PS senaste åren har det passat mig bättre att boka med sommarrabatten på 20,25,30% än att köpa passet. Det brukar komma ett boka tidig varv igen till våren med samma pris som under julkalendern. Dessa gäller de allra flesta hotell (betydligt fler än passet), och är det ett populärt sommarställe så måste man boka i god tid ändå för annars finns det inga rum kvar. Är det mindre populärt finns 2-3 nätters priserna kvar att boka spontant hela sommaren eller så är sista minuten priser överkomliga.

Under Covid så gav Sommarpasset väldigt bra utväxling (Selma spa hela familjen 5 dagar t.ex.) men sen dess upplever jag att faktiska tillgängligheten kraftigt (artificiellt) krympt och jag har ej återbesökt. Kolla ordentligt vilka hotell som verkligen har tillgänglighet, rabatten låter bra men risken är att ni blir låsta till mediokra hotell i nån håla.

Toppen