Samma här. Blir så trött på detta strul! Hur länge har detta pågått? Har skickat in flera klagomål+chatt...Inte sett röken av några level points ännu. Skulle ha kommit igår. Får ge det till måndag innan jag skickar iväg ett mail.
Så bevisligen får man med en månads delay. Då får det bli klagomail.En datapunkt för er som har problem att få poängen.
Jag fick level poäng 7 mars, baserat på posten med bonuspoäng som postades 9 feb. Samt den 7 februari baserat på posten den 5 januari.
Du borde åtminstone kunna hävda att du inte ska betala någon årsavgift så länge du inte får vad som utlovats. Troligen utan att involvera ARN.Kul att det funkar. Själv har man efter ca 10 samtal med både Amex och Eurobonus kundtjänst, trots "eskalerat" ärende inte fått några nivåpoäng sedan april 2025.
Funderar på vad nästa steg är? Anmälan till ARN om avtalsbrott?
Har exakt samma senario och datum. Tröttsamt att de kan strula så mycket för så många.Inga Nivåpoäng än i mars, bara Bonuspoängen som kom in den 2/3
Förra månaden fick jag Bonuspoängen 26/1 och Nivåpoängen 7/2
Har brytdatum runt den 25:e varje månad
Samma för mig fast från oktober. Mitt argument är att jag inte skall betala då de inte levererar sin del av avtalet. Sen har jag också sagt att jag applicerar samma ränta på försenade poäng som de gör på försenad betalning…Kul att det funkar. Själv har man efter ca 10 samtal med både Amex och Eurobonus kundtjänst, trots "eskalerat" ärende inte fått några nivåpoäng sedan april 2025.
Funderar på vad nästa steg är? Anmälan till ARN om avtalsbrott?