Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Clarion Karlatornet
Nätter: 1
Bokat: Standard
Fick: Hörnsvit på 58:e våningen
Status: Gold

IMG_1120.jpeg

IMG_1122.jpeg

IMG_1130.jpeg
IMG_1147.jpeg

Hotell: Comfort hotel Malmö
Nätter: 2
Bokat: Standard två enkelsängar
Fick: Familjerum (men först efter tjafs och inte pga Guld utan att de flyttat mig och kollegan till ett standard med dubbelsäng!?).
Status: Guld
Övrigt: Hotellet börjar bli rejält slitet och vi kommer inte bo här vid nästa besök.

Hotell: Comfort hotel Malmö
Nätter: 2
Bokat: Standard två enkelsängar
Fick: Familjerum (men först efter tjafs och inte pga Guld utan att de flyttat mig och kollegan till ett standard med dubbelsäng!?).
Övrigt: Hotellet börjar bli rejält slitet och vi kommer inte bo här vid nästa besök.
Såg att det hotellet har fått ny GM. Hoppas på uppryckning

Hotell: Hobo, Stockholm
Bokat: Standard king
Fick: Superior king
Status: Platinum

Flera vistelser här som guld utan uppgradering så blev det en vid första vistelsen som platinum. På papperet är platinum nästan samma som guld men med tanke på hur många guld det måste finnas känns det som det är uppgraderingarna som blir skillnaden.

Hotell: Clarion CPH
Bokat: Standard dubbel
Fick: Deluxe dubbel

Bra uppgradering, var som en juniorsvit och som jag förstår det är det bara presidentsvit som ligger högre? Ankom med flyg runt 22.30 och åkte igen runt 7 på morgonen så var inte mkt mer än att sova dock (rate utan frukost). Men väldigt smidigt, från att planat började med taxi till gate till hotellrummet tog det ca 25 minuter och från hotellrummet till SAS lounge dagen efter max 15 minuter.

Hotellrummen börjar dock verkligen visa sin ålder sett till inredning och hög tid för en uppdatering kan man tycka.

Hotell: Quality Park Södertälje
Bokat: Compact dubbelrum
Fick: Deluxe dubbelrum

Hotell: Comfort Arlanda
Bokat: Standardrum
Fick: Deluxe dubbelrum

Bra utfall i båda fallen. Tänkte testa nya The Dock i Södertälje men Quality har alltid varit bra boende så även denna gång.

Toppen