Nej det ska inte gåDet kanske har tagits upp redan. Om två familjemedlemmar åker på en egen bokning, kan jag som guldmedlem lägga bud med guld-bonus? När jag loggar in och försöker lägga bud står det silverbonus (som en av familjemedlemmarna är för närvarande).
Rangordning efter jag höjde. Första budet var på 40.000 poäng, direkt när budgivningen drog igång fick jag rangordning 19, efter några timmar rangordning 21. Då stod det - highest bid 94.xxx poäng. Dock så stod det att det var totalt 40 platser varav 22 valda. Så 18 platser fanns lediga enligt Awardfares. Men det kan ju också vara folk som inte valt platser. Så det kan ju varit fler platser bokade.Rangordning 20 innan eller efter att du höjde budet?
Nu brukar jag inte bry mig om hur mitt bud är rangordnat då jag varit med om liknande själv men verkligen intressant att budet rangordnat 20 går igenom om alla platser förutom 10 var valda. Men visst, folk kan väl ha dragit tillbaka sitt bud, varit många i en och samma bokning osv…
Jag blandade ihop det, tänkte att det var 32 platser i C men det är ju 40.Rangordning efter jag höjde. Första budet var på 40.000 poäng, direkt när budgivningen drog igång fick jag rangordning 19, efter några timmar rangordning 21. Då stod det - highest bid 94.xxx poäng. Dock så stod det att det var totalt 40 platser varav 22 valda. Så 18 platser fanns lediga enligt Awardfares. Men det kan ju också vara folk som inte valt platser. Så det kan ju varit fler platser bokade.
Så minst sagt knepigt. Precis som du säger så kanske det var en del som drog tillbaka sina bud. Vad jag kan se finns det tre lediga platser kvar.