Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Fråga om bokning med Fly Premium. Kanske i fel tråd. Och kanske finns svaret längre bak i tråden men den börjar bli lång nu.
Har för mig att jag tidigare gjort en enkelbokning online med Fly Premium poängrabatt och därefter lagt till returresa när tillgänglighet dykt upp och fått totalt Fly Premium poängpris på tor.
Funkar det idag?

Fråga om bokning med Fly Premium. Kanske i fel tråd. Och kanske finns svaret längre bak i tråden men den börjar bli lång nu.
Har för mig att jag tidigare gjort en enkelbokning online med Fly Premium poängrabatt och därefter lagt till returresa när tillgänglighet dykt upp och fått totalt Fly Premium poängpris på tor.
Funkar det idag?
Du kan ju boka resorna som två enkelresor om du vill.

En spend på 830.000kr på 12 mån för att uppnå nivå 3 var väldigt hög ändå kan jag tycka..?

Fast det där är ju om du BARA tjänar poäng via ditt Mastercard Premium.
ALLA poäng (även från flygande, Amex, shoppingportal, osv, osv) räknas in till din FlyPremium-nivå, så har du några andra typer av aktiviteter på ditt Eurobonuskonto så blir det lättare.

Om man växlar Amex rewards till EuroBonus räknas det väl till fly premium?
Poängen har rasat in snabbt på sistone i och med dubbla poäng på Premium och Business från julkalendern och växlar jag lite Amex rewards blir det över 200000.

• Gilla
Reactions: Gus
Om man växlar Amex rewards till EuroBonus räknas det väl till fly premium?
Poängen har rasat in snabbt på sistone i och med dubbla poäng på Premium och Business från julkalendern och växlar jag lite Amex rewards blir det över 200000.
Ja det räknas. Hoppas du hittar några resor du kan använda FlyPremium med bara.
Själv har jag svårt att hitta fyra platser i Europa på valfri tid under året....

Ligger och balanserar precis under 200k nu. Räknas poäng man köper?
Samt räknar dom om retroaktivt? Så om man har en större post som kommer in efter två månader men med retroaktivt datum och då gör att man går över gränsen?

Last edited:
Toppen