Senaste nytt

Dagens bild

"Written complaints can be mailed or emailed. We will respond withion 15 days" (min fetstil).

OM det verkligen är så att de svarar på alla skriftliga klagomål med något annat än "tack för ditt brev" inom 15 dagar tror jag de (vilka "de" nu är) ligger otroligt bra till i statistiken. Vill påstå att jag klagat skriftligt till såväl SAS som Finnair och SJ och inte fått något svar över huvudtaget...

Det här är nog värre än fötterna på SAS?

Screenshot_2025-08-06-12-49-38-97_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

SAS är, som tur är, än så länge inte riktigt lika folkligt som SJ är...

"Written complaints can be mailed or emailed. We will respond withion 15 days" (min fetstil).

OM det verkligen är så att de svarar på alla skriftliga klagomål med något annat än "tack för ditt brev" inom 15 dagar tror jag de (vilka "de" nu är) ligger otroligt bra till i statistiken. Vill påstå att jag klagat skriftligt till såväl SAS som Finnair och SJ och inte fått något svar över huvudtaget...
Låt mig gissa att de har 0% i svarsfrekvens. En medioker restaurang i Kroatien inne i en nationalpark. Den klagande har med stor sannolikhet rest hem inom de 15 dagarna.

Västeraspby station mellan Kramfors och Sollefteå. Den ena av enbart två järnvägsstationer i Sverige där det är möjligt att ansluta mellan tåg och flyg.

Kom till 2012 i samband med bygget av Botniabanan och sågs som en möjlighet att göra Höga Kusten Airport till en "storflygplats", något som inte blivit fallet och många regionaltåg stannar inte här alls på grund av få av och påstigande. Ligger ungefär 1,5 km från flygplatsen och det finns möjlighet att boka shuttle kostnadsfritt. Är även görbart att promenera om man har pigga ben.

Attachments

• 20250814_054236.jpg
    20250814_054236.jpg
    {memory} MB · Visningar: 60
  • 20250814_054303.jpg
    20250814_054303.jpg
    {memory} MB · Visningar: 58
Toppen