Senaste nytt

Tripadvisor Travellers' Choice 2013 - Bästa 25 hotellen i Sverige

agehall

Medlem
Frugan har testat Post. Kommer dock inte ihåg om det var det hon gillade eller inte. (Hon har dock vissa, väldigt specifika krav för att hotell ska vara "bra")

Jag blev mest sur på att om jag ville bo på en kedja och slippa Ibis, så var urvalet väldigt dåligt nästa vecka. Det är klart man kan betala 1800 för en natt på Radisson, men det känns överdrivet. Ett Park Inn i utkanten av stan hade varit perfekt för min del.
 

Napapijri

Medlem
Enligt mig är Sveriges bästa hotell: Dorsia, Lydmar, Nobis, Grand, Ett hem, Skeppsholmen, Furillen - utan någon inbördes ordning.
 

Najk

Medlem
Scandic i närheten av Ullevi var helt ok annars.
Om det är Opalen du tänker på så har dom riktigt schyssta rum i dom översta fem våningarna som är nybyggda. Golv-till-tak fönster med Ullevi nedanför fötterna om man bor på den sidan.

Kan även rekommendera Scandic Rubinen och deras Master Suite. (Ev även superior extra) Egen terass i bästa kvällssols läge och med utsikt över avenyn. Bodde där under GBG varvet förra året och det var perfekt att ta en kall pilsner i em solen och titta på loppet :)
 

Johannes

Medlem
Dorsia, Avalon, G är bra i Göteborg, problemet med Post är att det är så ojämn service, personen fortfarande helt oerfaren, lyckades knappt betala med Diners då tösen sa, kort utan chip? Det går inte.... Hehe
 

Jacob

Medlem
Och personalen på Radisson Blu Waterfront är glada, den här pressbilden skickades ut idag på förmiddagen.

Teamet på Radisson Blu Waterfront.jpg
Foto: Radisson
 
Toppen