Anna Heijbel
Medlem
Vår 3 mån resa Malaysia/Vietnam har inte börjat så bra, bagaget följde inte dit vi åkte. Verkar som det blivit fel adresserat till slutdestination Singapore istället för till Kuala Lumpur som det skulle vara. När jag försöker anmäla försenat bagage i LH's e-formulär och lägger in bokningsnummer så fylls information in automatiska med bl a slutdestination Singapore vilket alltså borde vara Kuala Lumpur och det går inte att ändra så kommer inte vidare. Skulle därför behöva en email adress för att nå LH då det blir dyrt att ringa. Något annat tips på vad jag kan göra (vi är SEN resp. FT)? Har en anmälan om försenat bagage från ankomsten till Kuala Lumpur. Ska väl anmälas till hemförsäkringsbolaget och kreditkortsbolaget också, något mer? All hjälp och tips mottages tacksamt är lite stressande det här. Bagaget har nu varit försenat i 36 tim. Åkte med LH, ARN-FRA-SIN och sedan SCOOT SIN-KUL, bokningen är hela vägen ARN till KUL.