Jannes
Medlem
Var det slut igen? Hittar den ingenstans på shoppen.10k poäng på Telinet energi. Dags att byta elbolag igen!!!
Var det slut igen? Hittar den ingenstans på shoppen.10k poäng på Telinet energi. Dags att byta elbolag igen!!!
Var det slut igen? Hittar den ingenstans på shoppen.
Tack! So bisarrt att jag inte hittade den själv, fast jag sökte och filtrerade och höll på.SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Jag hittade den inte själv heller. Ville helt enkelt inte dyka upp via vanliga sökvägarna.Tack! So bisarrt att jag inte hittade den själv, fast jag sökte och filtrerade och höll på.
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Jag hittade den inte själv heller. Ville helt enkelt inte dyka upp via vanliga sökvägarna.
Tack för länken @Emil123
Årets sista Eurobonusaction blev att byta Elbolag till Telinet. 10k är 10k.
Gott nytt år!
Får man poängen fastän man har nyttjat Telinet kampanjen tidigare under året? Har Enkla Elbolaget nu.10k poäng på Telinet energi. Dags att byta elbolag igen!!!
Får man poängen fastän man har nyttjat Telinet kampanjen tidigare under året? Har Enkla Elbolaget nu.
DmFår man poängen fastän man har nyttjat Telinet kampanjen tidigare under året? Har Enkla Elbolaget nu.