Mr Planning
Medlem
Då kör vi!
Jakten på miljonen har inletts
Jakten på miljonen har inletts
Ska du åka med 5 är det lika bra att köra 10... och åker du med 10 är det lika bra att göra bort alla 15... Kör!Härligt!
Själv har jag grov beslutsångest om jag ska satsa på 5 eller 10 bolag. Vill hellre väster ut än till Asien, men Asien krävs för 10, eller kanske 15....åhhh
Om du inte redan har ett antal segment med olika Sky Team-bolag så har jag svårt att se hur det är värt att satsa på 5 eller 10 bolag. Kan du få 2-3 veckors semester innan nyår och har en massa (jag skulle säga minst 200 000) Eurobonuspoäng så är det ju bara att satsa på 15 bolag. Kommer du att behöva köpa en massa revenue-biljetter blir risken betydligt högre och det blir dyrare och mer tveksamt om det är ekonomiskt försvarbart.Härligt!
Själv har jag grov beslutsångest om jag ska satsa på 5 eller 10 bolag. Vill hellre väster ut än till Asien, men Asien krävs för 10, eller kanske 15....åhhh
Precis, nä har inga drivor med EB (som nog alla här vet) och bara ledig 20-31 dec. Spänkar på Mexico nu. Har 4 bolag redan så med AM eller DL är jag klar med 5.Om du inte redan har ett antal segment med olika Sky Team-bolag så har jag svårt att se hur det är värt att satsa på 5 eller 10 bolag. Kan du få 2-3 veckors semester innan nyår och har en massa (jag skulle säga minst 200 000) Eurobonuspoäng så är det ju bara att satsa på 15 bolag. Kommer du att behöva köpa en massa revenue-biljetter blir risken betydligt högre och det blir dyrare och mer tveksamt om det är ekonomiskt försvarbart.