Senaste nytt

EMERGENCY - hjälp Agö och Igorius hem från Venedig!

Btw, grabbar, nästa gång ni ska ut på en leg-run, undvik att göra det mitt i vintern samtidigt som stora delar av BC.se är ute på andra galenskaper. Det kan vara enklare att få hjälp akut då.. ;)

Haha! Hälsningar från Marco Polo Club Lounge Venedig! Här ligger regnmolnen tunga! Efter mycket om och men är Agö inbokad med LX1663 till Zürich nu kl 14:40 och sedan vidare med LX1272 till Köpenhamn. Givetvis är mitt EBG inlagt. Lyckades gästa Igorius igenom fast-track och in i loungen trots att vi inte ens flyger samma bolag. Igorius har nu bekymmer med sin bokning via Paris eftersom han precis fått veta att kärran från Paris är mycket sen (skulle gått 15:10, ny tid 16:50). Fortsättning följer!

Stort tack agehall, m fl, ang tipset om ursprungssegmenten med KLM!

Spänningen stiger.

AF 1727 har försenats i omgångar. Senaste budet är avgång 17:50. Då skulle ankomst till CDG bli 19:40, och sedan är tanken att flyga AF 1462 till ARN kl 20:15. Det kommer förstås sannolikt inte gå. AF vägrar dock omboka mig till LH via MUC eller FRA, eftersom de tycker att det fortfarande finns möjlighet att komma med flighten till Stockholm.

Suck! Anyway, om jag får meddelande om ytterligare försening från VCE säger AF-agenten att de skulle kunna göra "ett undantag" och låta mig flyga hem med LH. Vi får väl se...

O herre Gud, vad spännande, håll oss uppdaterade!
Detta är mer spännande än en VM final i hockey mellan Sverige och Finland.
Lycka till med att komma hem!

Lycka till med det bytet. Det kan gå om ni landar i någon närliggande terminal till 2F. Annars tror jag ni är rökta. Det borde väl iofs vara lite folk på CDG en söndagkväll, men risken är ju att de då även har dålig bemanning i säkerhetskontrollerna.

De förväntar sig alltså att du ska klara att byta på 35 minuter?

Japp, väldigt optimistiskt av dem!

Hoppas verkligen snart få meddelande om ytterligare försening, så att AF ska anse sig kunna boka om mig till LH (har avgångar VCE-MUC kl 17:25 och VCE-FRA kl 19:10 som båda skulle kunna ta mig till ARN ikväll). Inga nyheter ännu. Håller er underrättade!

Och det är alltså inom denna allians som ni vill ha status?;) Fast track & Priority Boarding är ju inte mycket värt när flygen är inställda/sena:p

Jaja, hoppas ni får rikligt med bonuspoäng iaf!! :)

Det är en sann njutning att läsa!

Toppen