lillemannen
Medlem
Jag körde Senator i somras och nu Turkish för jag har en del awards flyg med dom.
Och lyckades?Jag körde Senator i somras och nu Turkish för jag har en del awards flyg med dom.
Precis. Nada. Det konstiga är att kundtjänst kan se att flighten är registrerad och jag kan inte göra en efterreg på M&Ms site eftersom den redan är krediterad.Menar du att du har inte fått in någon Miles / Points / Qualifying points för resan sedan juli?
Låter väldigt frustrerade...Precis. Nada. Det konstiga är att kundtjänst kan se att flighten är registrerad och jag kan inte göra en efterreg på M&Ms site eftersom den redan är krediterad.
Lufthansas egna statusmatch, som släpptes 6 juni, har slutdatum 30 sep.Sista November för alla Star Alliance vad jag kan se
Update! Nu trillande CPH-VIE-IBZ in smmtidigt som CPH-VIE-BER som jag gjorde för tre dagar sen. Vet inte om den "lossnade" i och med att den kom samtidigt som min senaste flight, eller om det hade att göra med att jag ringde kundtjänst. Hur som helst: skönt!Låter väldigt frustrerade...
Jag har inte sett något sånt, än så länge. Jag fick mina poäng ungefär 2-3 dagar efter flyget för alla mina flyg hittills.