Varför syns inte mina flugna segment? Eurobonus

kattunge

New member
Hej!

Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?

Hoppas ni förstår vad jag menar..

M v h Anna

Kattunge skrev:Hej!Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?Hoppas ni förstår vad jag menar..M v h AnnaKlicka för att utvidga...
Hur går ditt intjäningsår?

Varje brytdatum nollställs flygningarna

Kattunge skrev:Hej!Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?Hoppas ni förstår vad jag menar..M v h AnnaKlicka för att utvidga...
Vad har du flugit? Endast SAS räknas mot segment.

Kollar du i appen eller på websidan?

När jag kollar i appen just nu så kan jag se alla aktiviteter, men allt som bara ger bonuspoäng visas som 0p. Det som ger level points visas dock korrekt, så jag antar förresten att det inte är samma problem som spökar för dig.

På websidan så visas allt korrekt.

Verkar vara ett fel just nu som gör att det står 0 poäng på webben. Appen visar rätt.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20240915/828c5c57bdc12b917f135d91649b43e0.jpg

pswe skrev:Vad har du flugit? Endast SAS räknas mot segment.Klicka för att utvidga...

Jag har flugit SAS. Flygningarna syns i själva poänglistan, men på segment/poäng mot högre status syns de inte. Där står det fortfarande 0. Har flugit runt 10-15 flygningar…

Är redan silver om det spelar någon roll.

Du får nog kontakta SAS om detta, ingen här kan säga med säkerhet vad som hänt.

Men om ditt eurobonusår är från mars till februari så borde du ha en del poäng och segment.

Jag tycker det ser ut som att du har iOS och inte har uppdaterat appen på ett tag - kan det vara så? Testa först detta.

Back