Lycka till idag, hoppas du stängde The Pheasant inn inatt!Hej från Escape överflöd lou änge Manchester t3, oätbar mat idag så får bli Heathrow Kebab efter landning (förutsätter att natten ombord inte är av standard).Visa bifogad bild 157108
Trevligt, jag skall besöka den om någon veckaHej från Air France loungen på SFO. På väg med SK936 mot CPH. Accessen fungerade inte med boardingkortet eftersom jag flyger Plus. Personalen fick lägga till min Diamond/Sky Elite status manuellt. Otrolig fin lounge med bra vi utbud av mat och champagne såklart. Skulle nog vilja påstå att den här loungen är en av de bättre business lounger jag har besökt. Visa bifogad bild 157120
Visa bifogad bild 157119
Den är riktigt bra! Dom kör champagne i drinkarna tex Aperol Spritz på Lanson Black LabelHej från Air France loungen på SFO. På väg med SK936 mot CPH. Accessen fungerade inte med boardingkortet eftersom jag flyger Plus. Personalen fick lägga till min Diamond/Sky Elite status manuellt. Otrolig fin lounge med bra vi utbud av mat och champagne såklart. Skulle nog vilja påstå att den här loungen är en av de bättre business lounger jag har besökt. Visa bifogad bild 157120
Visa bifogad bild 157119
Vi stängde the queens head.Lycka till idag, hoppas du stängde The Pheasant inn inatt!