Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Concorde Room!

IMG_5463.jpeg

Hälsningar från Krakow Business Lounge. Flera olika utrymmen över två våningar, helt OK utbud för en kontraktslounge och inte alltför mycket folk. (Ute vid gaterna var det däremot väldigt packat.)
IMG_7039.jpeg

Sicksackar hem KRK-FRA-MUC-FRA för att få in tre segment till M&M. (Det 6:e segmentet blir med Luxair i november på en resa som ändå hade blivit av utan statusmatchning.) Har LH verkligen tänkt igenom det här med att bjuda snåla skandinaver på 3x loungeaccess på en Economy Light-biljett? ;)

Hälsningar från Krakow Business Lounge. Flera olika utrymmen över två våningar, helt OK utbud för en kontraktslounge och inte alltför mycket folk. (Ute vid gaterna var det däremot väldigt packat.)
Visa bifogad bild 156262

Sicksackar hem KRK-FRA-MUC-FRA för att få in tre segment till M&M. (Det 6:e segmentet blir med Luxair i november på en resa som ändå hade blivit av utan statusmatchning.) Har LH verkligen tänkt igenom det här med att bjuda snåla skandinaver på 3x loungeaccess på en Economy Light-biljett? ;)
Själv funderade jag nästan på att lägga in mitt SEN för dagens äventyr på Heathrow.. Känns som att Lufthansa har bättre kistor att bjuda på lounge hoping ur än stackars SAS

Här en hälsning från Silverkris på Heathrow!
P_20240825_143553.jpg

God eftermiddag från Sas Guld Köpenhamn. Är det en ny skylt med Skyteam-logga på gång måntro?

Snart dags för min sista flygning när Sas fortfarande är med i Star Alliance. Bra mat i loungen för övrigt med två köttgrytor och bubbel :)

Tillägg: Det stod Sasloungememe på följesedeln och den är tillverkad av Jönköpings skyltfabrik.
d3c14746ec7e59fc2c924d5189cbc06a.jpg

Last edited:
Visa bifogad bild 156262

Är detta en *A lounge alltså kommer man in med *A guld. Om man flyger inrikes i Polen typ retur till Warszawa har man då access?

God eftermiddag från Sas Guld Köpenhamn. Är det en ny skylt med Skyteam-logga på gång måntro?

Snart dags för min sista flygning när Sas fortfarande är med i Star Alliance. Bra mat i loungen för övrigt med två köttgrytor och bubbel :)

Tillägg: Det stod Sasloungememe på följesedeln och den är tillverkad av Jönköpings skyltfabrik.
Då gick vi om varandra - men jag sprang in i @palmen på väg in i loungen nu vid 17-tiden i alla fall. :)
"Vikingagrytan" var helt OK.

Det syns att det är förberedelser på gång här och var. Ombord finns det fästen för ny skylt...

IMG_9649 (002).jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen