Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Nu har även min ansökan godkänts.

Jag skickade in kl 14:40 idag och fick svar nu kl 23:45 att min matchning var godkänd.

Jag följde också instruktionerna så jag skickade in ett foto på min skärm.

Det har uppdaterats :) Så antar att någon uppmärksammat dom om det och lagt till det nu.
Om du inte viste det så läser Lufthansa, SAS, Norwegian mfl bolag detta forum. Ingen behöver kontakta dom när folk skriver om dessa saker i forumet.

Lufthansa bugar och bockar för all gratis hjälp de får att fixa till sina T&C utifrån eventuella loop holes som folk vill utnyttja.

Någon som fått sitt M&M konto uppdaterat ännu?

Lite off topic: Kampanj på medlemskapet "A small world", för 5000 EUR får man en massa hotell status samt 300k M&M poäng just nu - nästan 2st T/R i F för 2 personer (180k med companion award per resa). Inte så dum deal alls, vi brukar betala 70-80k SEK för två personer T/R per resa.
Jag har inte fått mitt konto uppdaterat än. Statusmatch.com meddelade godkänd matchning för snart 25h sedan.

Någon som fått sitt M&M konto uppdaterat ännu?

Lite off topic: Kampanj på medlemskapet "A small world", för 5000 EUR får man en massa hotell status samt 300k M&M poäng just nu - nästan 2st T/R i F för 2 personer (180k med companion award per resa). Inte så dum deal alls, vi brukar betala 70-80k SEK för två personer T/R per resa.
Intressant. Kollade på a small world men hittar inte offerten

Att döma av vad som sägs i den här tråden verkar jag ha rekordet i mest långsam handläggning - 36 timmar från inskickad ansökan tills mejlet med godkänt kom.

Intressant. Kollade på a small world men hittar inte offerten

Jag letade runt för lite info om ASW, verkar finnas många varningstecken för att det är svårt att bli av med medlemskapet när man väl lämnat över sitt kreditkort. Lite trist att M&M samarbetar med en tjänst som får så mycket kritik, antar att pengarna som genereras för 300k gör det värt att blunda.

Last edited:
Toppen