När tror vi nästa AMEX värvningskampanj kommer

Flyer722 skrev:Du kommer inte få någon ”bekräftelse” om att du är registrerad i kampanjen och att 20tusen poäng väntar på dig.Klicka för att utvidga...
Tänkte att man kanske fick en bekräftelse på att man uppgraderar till nytt kort, när man kan vänta sig kortet, kanske en länk med status eller liknande. Men tack, då vet jag.

RhinoG skrev:Tänkte att man kanske fick en bekräftelse på att man uppgraderar till nytt kort, när man kan vänta sig kortet, kanske en länk med status eller liknande. Men tack, då vet jag.Klicka för att utvidga...
Nej tyvärr, finns även stor chans att du måste påminna amex om att ge dig dina utlovade 20k poäng.

Vi låser denna tråd ett tag då den är helt off topic. Frågor rörande amex tas i relevanta trådar, denna tråd är för spekulation om när kampanjer kommer.

/Moderator

Försöker lösa upp tråden - när tippas nästa Amex Elite värvningskampanj ske?

Off Tropic i denna tråd men förekommer värvningskampanjer till SAS MC World premium?

Detta dyker upp i frugans Amex-app, hon har Elite. Hur mycket brukar man få? 12000 poäng?

screenshot_20231205_143250_amex-se-jpg.148198

JKS skrev:Tror ni det är värt att hoppas på bättre kampanj efter årsskiftet?Klicka för att utvidga...
Jag är ingen expert men jag tror inte det kommer en bättre värvningskampanj men dock en bättre nykundkampanj.

Vad är det för villkor för att bli värvad på den här kampanjen? Varit utan Amex i 6 månader? 1 år?

Nu verkar det finnas en kampanj för nya kunder. Fick på mailen idag. Dock får man inte ens ha varit extrakortsmedlem de senaste 12 månaderna, vilket jag tycker är lite sniket.

screenshot_20231207_144304_outlook-jpg.148239

screenshot_20231207_144400_outlook-jpg.148241

JonasR skrev:Vad är det för villkor för att bli värvad på den här kampanjen? Varit utan Amex i 6 månader? 1 år?Klicka för att utvidga...
På värvningskampanjen är det 1 år utan Amex. Det står inget om extrakortsmedlem och då brukar det betyda att det är okej att du i dagsläget har ett extrakort.

screenshot_20231207_144709_chrome-jpg.148242

RhinoG skrev:Är länken personlig, eller skulle du kunna dela?Klicka för att utvidga...
Du kanske redan fått svar, men annars kan du gå via länken på startsidan för sas.se.

Kampanjen gäller December ut, via länken på sas.se eller mailutskick.

Tolkar jag villkoren för bjuda in folk just nu rätt, således att jag att man endast får poäng om ens vän tar Elite eller Platinum kortet? Personen jag tänkte bjuda in vill ha premium kortet. Men kan ju inte stämma va?

1702034897236-png.148268

Back