Senaste nytt

Friends & Family, boka senast 20 juni 2023

erc

Medlem
I vanlig ordning har jag inte fått Friends & Family-erbjudandet den här gången heller...

Som aktieägare - har någon upplevt att mailen aldrig kommit och hittat en åtgärd som fungerat för att få till det?

/Eric
 

M.K

Medlem
@erc ute på middag, hinner inte kolla nu, men jag skapade en tråd tidigare om att omregistrera ( vissa behövde ej) sig för aktieägarprogrammet. Gjorde du kanske inte det till i år?
 

hco

Medlem
@erc ute på middag, hinner inte kolla nu, men jag skapade en tråd tidigare om att omregistrera ( vissa behövde ej) sig för aktieägarprogrammet. Gjorde du kanske inte det till i år?

Det ska inte behövas väl? Jag mailade IR då och frågade (har aldrig återregistrerat mig) och IR bekräftade att det inte behövs.
 

M.K

Medlem
@hco. Bara en teori då mailen tydligen inte kommer till frågeställaren. Det var olika, de som hade registrerat sig inför 2022 slapp vill jag minnas. Jag behövde dock registrera mig igen, gick på under minuten och kanske på tiden då jag nog inte återreggat på över ett decennium. :)
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
@hco. Bara en teori då mailen tydligen inte kommer till frågeställaren. Det var olika, de som hade registrerat sig inför 2022 slapp vill jag minnas. Jag behövde dock registrera mig igen, gick på under minuten och kanske på tiden då jag nog inte återreggat på över ett decennium. :)
Där ser man! Jag förstår. Bra tips att verifiera.
 

JKS

Medlem
Någon som har en sammanställning på hur ofta F&F-kampanjerna kommer, när kan man förvänta sig nästa?
 
Toppen