Låter som att de sagt något i stil med att ombokning är tillåten fram till 24 timmar innan avgång. Vilket jag förstår kan misstolkas och det hade såklart varit bättre om man var tydligare, men de har ju inte gjort fel så länge de inte sagt uttryckligen att du kan boka om efter påbörjad utresa. Sen att det rent tekniskt är möjligt för SAS att boka om under pågående resa har ingen sagt är omöjligt, det är ju en biljettregel och inget tekniskt hinder vi pratar om.
Jag tror att du får vara riktigt glad om de löser ombokning till business, det är inget jag hade väntat mig i din situation. Visst, hade agenten lovat något som var direkt felaktigt hade jag hållit med dig, men nu verkar det röra sig om ett missförstånd mellan dig och en lite otydlig agent, och då hade jag inte haft så stora förhoppningar på att få igenom ombokningen.
Hoppas det löser sig så bra som möjligt för er i alla fall.
Jag tror att du får vara riktigt glad om de löser ombokning till business, det är inget jag hade väntat mig i din situation. Visst, hade agenten lovat något som var direkt felaktigt hade jag hållit med dig, men nu verkar det röra sig om ett missförstånd mellan dig och en lite otydlig agent, och då hade jag inte haft så stora förhoppningar på att få igenom ombokningen.
Hoppas det löser sig så bra som möjligt för er i alla fall.