Senaste nytt

Reserapport: Ut på tur och galenskap!

palmen

Moderator
40 minuter till landning, då är det officiellt beer o'clock. Blev ju inget besök hos Little Creatures i Freemantle, blev glad av att få testa ombord.
Kan vara en av de bästa lätta Pale ale jag druckit, eller så är man bara i euofori över bra öl ombord på flyg, se och lär Qatar! Perfekt med en riktigt god öl på 4,4% också.
20230212_092446.jpg
 

palmen

Moderator
Nya Zeeland, typ Auckland? Där kan man väl tänka sig att stanna ett tag om man väl tagit sig dit?
Skrev ju att jag åker till Sydney :cool:.
Det är mitt första riktiga stopp på första flygbiljetten (den innehåller en annan destination och en open jaw också).

Kommer berätta mer om själva bokningen när jag nått "destinationen" för denna flygbiljett.
 

Tomas E

Medlem
Skrev ju att jag åker till Sydney :cool:.
Det är mitt första riktiga stopp på första flygbiljetten (den innehåller en annan destination och en open jaw också).

Kommer berätta mer om själva bokningen när jag nått "destinationen" för denna flygbiljett.
Jasså uppfattade det som Sydney och där direkt ett byte... o_O
 

palmen

Moderator
Någon som har tips på vart i Sydney man bäst ser Super Bowl? Borde börja om lite drygt 6h om jag har tidsomställningen rätt. Är i centrala Sydney så kan ta tåget om det behövs också.

Dagens agenda är frukost så fort de öppnar, Super Bowl och sen lite turistande innan det är dags för den tuffaste delen på resan. Vilka reser jag vidare med och vart?
 

Taggen

Medlem
Någon som har tips på vart i Sydney man bäst ser Super Bowl? Borde börja om lite drygt 6h om jag har tidsomställningen rätt. Är i centrala Sydney så kan ta tåget om det behövs också.

Dagens agenda är frukost så fort de öppnar, Super Bowl och sen lite turistande innan det är dags för den tuffaste delen på resan. Vilka reser jag vidare med och vart?
Dallas med Quantas i economy.
 

Taggen

Medlem
Du är något på spåren, men så mycket tänker jag inte tortera mig själv o_O
Jag antar du bokade 140 000 Avios-dealen @Jonas C tipsade om så frågan är då bara vilket leg du valt i economy om det inte är Dallas och det inte är tillbaka till Doha så är det någonstans med Quantas alt upp till HKG med Cathay vilket borde vara den minst plågsamma economy-rutten.
 
Toppen