micke skrev:Sas Amex, Amex Gold, Sas MasterCard, Sas Diners Club, BA Visa, Finnair MasterCard, Eurocard Platinum, Marginalen Traveller, Nordic Choice MasterCard, First Member MasterCard, Icabanken samt Länsförsäkringar Bank som jag aldrig använt.Det var väl alltKlicka för att utvidga...
Alx skrev:Anledningen att vi frivilligt betalar de 2.800€/år som Centurion kostar är att vi får så otroligt många fördelar och erbjudanden. Bara deras helt otroliga reseförsäkring har gjort att jag och min familj med råge har fått tillbaka årsavgiften varje år vi har haft kortet.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Kan du inte starta en ny tråd kallad "Därför har jag American Express Centurion för 25000kr per år" och motivera/förklara för oss andra? Tror många googlar på just detta kort och många är nyfikna (inklusive jag!)Klicka för att utvidga...
Jag har utökad hemförsäkring med extra reseskydd.bjornstrom skrev:Det sistnämnda för reseförsäkringen som ska vara bäst på marknaden.Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Utomlands för kontanter använder jag GE Moneybank där jag sätter in pengar i förskott när jag ska resa så slipper man räntan också.Klicka för att utvidga...