Taggen
Medlem
Har fan blivit religiös?Bra!
Jag brukar vara sugen på att jävlas när folk lämnar öppna dörrar in så där i sina bokningar
Men jag hade avhållsamhet idag
Har fan blivit religiös?Bra!
Jag brukar vara sugen på att jävlas när folk lämnar öppna dörrar in så där i sina bokningar
Men jag hade avhållsamhet idag
Hade snarare gnuggat händerna och förberett EU 261 etc. alternativt svarat att jag gärna byter men för 3000 och inte 300.Jag har bara varit med om i USA och på MUC att de annonserar vid gaten att mot en slant kan man voluntära att inte åka med.
Bra att SAS är proaktiv, de vill spara pengar för det brukar handla om högre summor. Det är väl nekad ombordstigning när de gör detta vid gaten.
Du är välkommen på gudstjänst kl 11:00 på söndag, vi håller till i Uppsala!Har fan blivit religiös?
Nää.. kan inte sätta min fot i en kyrka för då börjar jag smälta….Du är välkommen på gudstjänst kl 11:00 på söndag, vi håller till i Uppsala!
Har du tur får du sitta bredvid Carola.
För att vara mer på ämnet måste jag ju säga att 300:- va fruktansvärt snålt, hade aldrig tagit den dåliga dealen om det inte va ett måste!
ALlt är relativt, när jag bokade kostade dagsflighten typ 700 och morgonflighten typ 1200. Det kan nog vara en hel del som valde dagsflighten för att morgonflighten var dyrare, men som hellre skulle vilja åka tidigt (för mig är det ju tvärt om, jag skulle helst vilja åka på kvällen).Du är välkommen på gudstjänst kl 11:00 på söndag, vi håller till i Uppsala!
Har du tur får du sitta bredvid Carola.
För att vara mer på ämnet måste jag ju säga att 300:- va fruktansvärt snålt, hade aldrig tagit den dåliga dealen om det inte va ett måste!
Vad skulle du säga är "normalt" erbjudande i gaten?300kr tycker jag låter snålt, de brukar erbjuda betydligt mer i gaten
Man kan se det här som att tips, att det troligtvis går att tjäna mer om man beger sig till flygplatsen och är lite flexibel.
Allt från 150EUR uppåt, samt logi och mat såklart on det gäller övernattning.Vad skulle du säga är "normalt" erbjudande i gaten?