Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

De brukar ju ha koll på om man bott på hotellet förut. Har man EBG kan man oxå bli uppgraderad för att man har det enligt sas hemsida och det lyckades jag med på just det hotellet innan jag matchat mitt CC guld från EBG kortet.

Sitter just nu på Radison Blu Cebu och har blivit uppgraderad till ett businessrum med loungeaccess. 28000 poäng/natt så vi bokade två nätter till. kanonhotell occh bra shopping runt i närområdet. fantastisk mat och goda viner. Gör ju inget att de är gratis i loungen heller :cool:
I morrn blir det en slappadag vid polen..

Skönt att vara igen på Radisson Blu Royal Helsingfors. Här funkar alltid allt för mig. Jag fick upgrade från standardrum till Suite. I rummet fanns det en frukttallrik och halv flaska mousserande som välkomstgåva. :) Det var bra efter några dåliga erfarenheter med Radisson hotell.

Radisson group hotell tråd

Jag bodde på Park Inn Hammarby sjöstad i helgen. Ingen uppgradering men fint rum med utsikt på vån 13. Vid incheckningen frågade jag om det var möjligt med en uppgradering. Jag möttes av 5 sekunders tystnad och svaret, du har fått ett av hotellets finaste rum. Då förstod jag att vi inte uppgraderats :) Men vi fick frukt, nötter och ett välkomstbrev på rummet.

Jag bodde på Park Inn Hammarby sjöstad i helgen. Ingen uppgradering men fint rum med utsikt på vån 13. Vid incheckningen frågade jag om det var möjligt med en uppgradering. Jag möttes av 5 sekunders tystnad och svaret, du har fått ett av hotellets finaste rum. Då förstod jag att vi inte uppgraderats :) Men vi fick frukt, nötter och ett välkomstbrev på rummet.

Det kan bero på att de inte har så många rum man kan uppgradera till och hotellet var ganska fullbokat.Det finns kanske 5 Business class rum, 5 familjerum samt en svit typ.

Jag hade nog ett av de business class rummen då jag bodde där under helgen med. 1302 som jag bodde i är rummet som ligger i hörnet som är under uppgången till bastun på våning 14, alltså mot berget och ingen utsikt mot staden..Jag har jag bott i samma rum de sista gångerna jag bott på hotellet och aldrig bott lägre än våning 13 så vet inte exakt vart de har familjerummen men antar de är på de nedre våningarna för där brukar folk med barnvagn och barn gå ut från hissen. business class rummen kanske ligger i samma hörn på några våningar nedåt för det är ju bara i den delen av hotellet det kan bli större rum beroende på hur huset är byggt.

Skönt att vara igen på Radisson Blu Royal Helsingfors. Här funkar alltid allt för mig. Jag fick upgrade från standardrum till Suite. I rummet fanns det en frukttallrik och halv flaska mousserande som välkomstgåva. :) Det var bra efter några dåliga erfarenheter med Radisson hotell.

Man kanske ska testa en natt på det hotellet nästa år och se om jag får en suite med då.

Fick du mitt rum, *FF#1*? :)
Checkade ut från rum 316 i Göteborg tidigare idag...
Hade fin utsikt mot Drottningtorget och det julklappsinpaketerade Hotell Post.

Checkade precis in på Radisson Blu H.C Andersen i Odense. Ingen uppgradering, och inte jätteimponerad av rummet. Förstår inte riktigt hur de kan ha 4/5 på Tripadvisor.

Toppen