Senaste nytt

Gissning när Japan öppnar igen? - ANA First ombokad utan avisering = måste ombokas...

J1981

Medlem
Hittar inga anslutningar så det matchar med mina flyg för tillfället. :(

Måste hitta något från HND den 1/11, vi landar kl 15:50. Och sedan hemresan som lämnar HND den 8/11 kl 11:30. Har sökt på ICN utan att hitta något.

Tror jag läst nånstans att peach airlines ska börja flyga icn. Lågpris bolag men kanske värt det
 

Left Turn

Medlem
Det ser ut som om de har tagit bort krav på ERFS certifikat nu? Jag gick in på "Japan Guide Agency" som utfärdar certifikaten till resebyråer.
Det stod nu överst på den sidan att"..the Japanese governement´s boarder is now rapidly changing.So the ERFS issuing is now suspended."
Vi har en resa till Tokyo den 6 oktober.
 

Bjjb

Medlem
Det ser ut som om de har tagit bort krav på ERFS certifikat nu? Jag gick in på "Japan Guide Agency" som utfärdar certifikaten till resebyråer.
Det stod nu överst på den sidan att"..the Japanese governement´s boarder is now rapidly changing.So the ERFS issuing is now suspended."
Vi har en resa till Tokyo den 6 oktober.

Är det denna du menar? (Japan Guide Agency - Must-Visit Destinations with Private Guide in Japan - Japan Guide Agency - Must-Visit Destinations with a Nationally Licensed Guide in Japan

De är en resebyrå/agentur för guider. Så att de skriver så är bara att de inte erbjuder resor med ERFS-certifikat för tillfället.

Det har så vitt jag vet inte kommit några besked om att Japan tar bort ERFS.
 

Homer

Medlem

Kii

Medlem
Har en awardresa med SAS bokad i december. Ganska låg sannolikhet att den blir av tyvärr. Hur hade ni gjort? Väntat ellet försökt hitta award med annat bolag? Resan har ombokats 3 ggr med ursprunglig avresa april 2020…
 
Toppen