Senaste nytt

XP run med KLM/Air France?

stopover

Medlem
Börjar så småningom närma mig Platinum och fått många bra tips på XP runs från olika trådar här på BC och även på Flyertalk. Tack! :)

Återstår att se vilka typer av ändringar Flying Blue kommer att införa på själva medlemsnivåerna, det har spekulerats en hel del kring detta under den senaste tiden..
 

jerixon

Medlem
Ofasen.
Inte hört ett skvatt och det var ju inte så länge sedan de ändrade system och nivåer.
Jaja den som lever få se =)

Börjar så småningom närma mig Platinum och fått många bra tips på XP runs från olika trådar här på BC och även på Flyertalk. Tack! :)

Återstår att se vilka typer av ändringar Flying Blue kommer att införa på själva medlemsnivåerna, det har spekulerats en hel del kring detta under den senaste tiden..
 
Last edited:

Hafermann

Medlem
Har någon förslag på billigaste möjliga XP run från CPH för så mycket poäng som möjligt i business? Behöver egentligen bara 2 legs (28 XP för att bibehålla mitt gold), men tänker att det är lika bra att försöka få till 6 legs och grunda inför kommande intjäningsår.

Tack på förhand!
 

Hachans

Medlem
Har någon förslag på billigaste möjliga XP run från CPH för så mycket poäng som möjligt i business? Behöver egentligen bara 2 legs (28 XP för att bibehålla mitt gold), men tänker att det är lika bra att försöka få till 6 legs och grunda inför kommande intjäningsår.

Tack på förhand!

Krakow har ju varit en favorit bland folk innan.

Men hade jag varit som du hade jag bokat den billigaste eko jag hittat och släng in biobränsle för hela resan.

5+5+5+5+12 = 32 XP på en vanlig ekonomi biljett med stopp i Amsterdam.
 

jerixon

Medlem
Kikar lite på XP runs med. Men jag hittar inte speciellt mkt med rimliga priser direkt.
De 6-7k för Business till Krakow med 2 stopp är inget jag hittar alls.
Hur söker ni normalt för dessa runs? :)
 
Toppen