Senaste nytt

Wings onboard courier

Brandten

Medlem
Fick detta nyss



Request Alert

Visa requirement: N/A

Origin: ARN
Destination: LIS
Departure: 20/10 @ 21:10 with overnight layover in CPH

For this mission we offer a fee of 250 EUR Airport to Airport.

Flight and accommodation (if applicable) booked by Wings on Board. Additional expenses, such as transportation, PCR/Antigen test, roaming, wrapping and any other expenses related to the mission (if approved by Wings on Board) will be reimbursed by us at the end of the mission.

In case you reply to this request and receive no answer within 10 minutes - please consider the request as expired.
b5e137bf1232eb7c76526b8f7dd0b67e.jpg
 

Kattunge

Ny medlem
Hej!

Jag har tagit ett par uppdrag nu på senare tid till bland annat México. Jag blir dock lite osäker på det här med beskattning. Vissa säger att de inte skattar medan andra säger tvärt om…. Hur gör ni? Jag menar jag vet att man ska betala skatt… Men gör ni det eller har ni skippat det nån gång?

/Ny på det här
 

eddo

Medlem
Hej!

Jag har tagit ett par uppdrag nu på senare tid till bland annat México. Jag blir dock lite osäker på det här med beskattning. Vissa säger att de inte skattar medan andra säger tvärt om…. Hur gör ni? Jag menar jag vet att man ska betala skatt… Men gör ni det eller har ni skippat det nån gång?

/Ny på det här
Tips: betala skatt.
Tips 2: om du ändå väljer att inte betala skatt, skriv inte om det publika forum...

Jag vet inte hur beskattning via Wings onboard fungerar, men gissar att du själv är skyldig att rapportera inkomsten till Skatteverket.
 
Toppen