Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha....Dom är ju ascoola!
Har letat efter ett par manschettknappar det senaste året utan att hitta några som passar mig i smaken. Dessa däremot är perfekt.

Snart kanske dom inköpta skjortorna för manschettknappar äntligen kan användas som det är tänkt... ;)
 

David

Medlem
Har precis beställt en skjorta med fransk manschett (insåg att de gamla jag hade inte var så fräscha) till manschettknapparna jag tänkte vinna. Brukas ju med fördel på nästa long haul, när den nu blir. :)
 

MrPlow

Medlem
För att få min fästmö att förstå hur mycket man får ut av detta fantastiska forum - inte bara resetips, schyssta deals, härlig gemenskap utan även ett par snygga manschettknappar!
 
Ok, sätt er ner...
Jag är över 30 år och... ok, är ni beredda...? ...jag har inga manschettknappar (!!!).
Jag vet, det är skandal. Det har helt enkelt inte kommit mig för, men flera har tillfällena varit då jag känt att "Åh... varför har jag inga manschettknappar?!"

Dom ni lottar ut är ju vansinnigt snygga. Speciellt dom silvriga. Skulle mer än gärna ha dom på mig nästa gång jag åker longhaul business class.
 

Magnus Stern

Ny medlem
Dessa knappar avser jag bära nästa gång jag diskuterar Bromma Flygplats vara eller inte vara..
För övrigt flotta ersättare till knapparna jag hade på mitt bröllop, men tyvärr förlorat. Hej och tack.
 

Mike@GOT

Medlem
Hade jag fått ett par så hade jag använt dem till att piffa upp min annars ganska så icke-glamourösa uniform. Flygvärlden kan behöva lite mer stil - ungefär som på den gamla goda tiden. :)
 

Stefan62

Medlem
Om jag vinner ett par manschett-knappar ska jag använda dem varje gång jag flyger - jag bär alltid skjorta, men första gången ska vara då jag åker FIRST på long-haul. Därefter kommer jag att använda dem "dagligen" och speciellt påtala att jag har dem och då får jag tillfälle att berätta om BC samt mitt/vårt i mångas ögon udda intresse! (De silverfärgade passar mig utmärkt!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen