Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul med så många svar: 60 vinnare drar vi efter 31/8 23:59.

Svenska flaggor ser jag många av här men vi vill ha in lite danska och norska flaggor också; 20 vinnare per flagga!
 
R

rstenelo

Guest
Kul med så många svar: 60 vinnare drar vi efter 31/8 23:59.

Svenska flaggor ser jag många av här men vi vill ha in lite danska och norska flaggor också; 20 vinnare per flagga!

Tycker jag ska få dem då jag i tisdagskväll flög Brussels Airlines i PE CPH-BRU-EDI och vid mellanlandning i BRU landade vi längst ut på pier A och fick springa gatlopp till längst ut på pier B bara för att bli bussad tillbaka till gaten bredvid som vi landat vid på pier A....

Som skåning och boende i det av Sverige ockuperade Danmark (Skåneland) och alltid flyger från CPH tycker jag att jag kan gå på den danska kvoten ;)
 
R

rstenelo

Guest
Kul med så många svar: 60 vinnare drar vi efter 31/8 23:59.

Svenska flaggor ser jag många av här men vi vill ha in lite danska och norska flaggor också; 20 vinnare per flagga!

Tycker jag ska få dem då jag i tisdagskväll flög Brussels Airlines i PE CPH-BRU-EDI och vid mellanlandning i BRU landade vi längst ut på pier A och fick springa gatlopp till längst ut på pier B bara för att bli bussad tillbaka till gaten bredvid som vi landat vid på pier A....

Som skåning och boende i det av Sverige ockuperade Danmark (Skåneland) och alltid flyger från CPH tycker jag att jag kan gå på den danska kvoten ;)
 

ErikLi

Medlem
Jag skulle använda dom ofta på jobbet för påminna mina kollegor som ännu inte förstått charmen med BC.se och upplevelsen att flyga i rätt ända av ett flygplan!
 

doc

Medlem
Utöver att använda dem som vanligt skulle jag ta dem med mig på mina resor och fota dem på olika platser under resans gång som del i mina reserapporter på hemsidan. Till exempel manschettknapparna på hotellet, i loungen eller på flygplanet. Funderar på om jag skulle använda dem för att testa känsligheten i metalldetektorerna på flygplatserna också, men skippar nog det för att inte irritera medresenärer utan håller mig till att ha dem som reserapportsmaskotar.
 

johan_fbg

Medlem
Min fru har en hat-kärlek till mitt BC-beroende, muttrar lite över mitt surfande men gläds åt champagne och fully flat beds. Hennes 30-årsdag ska snart firas med pompa och ståt, hade varit ett fint tillfälle att inviga ett par nya manschettknappar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen