Senaste nytt

Varningsklocka om det är tomt efter "Flygplan" (står inte vilket flygplan det är)?

raffe

Medlem
Hejsan!

Eftersom alla bonusresor jag försökt har blivit inställda/avbokade, så blir man ju oroligt för lite vad som helst. Denna bokning var först till Tokyo förra året men fick meddelande några månader senare om att det inte gick, bokade om till Singapore i år men några månader senare så funkade inte det heller, så bokade om till Mexiko.

De ändrade första flyget 10 minuter i slutet av februari, från 15:10 till 15.20. Kollar jag via SAS ser jag detta.

Tidigare:
1678430423114.png


Idag:
1678430472613.png


Så den första säger "TK1790 | Flygplan Airbus A321-100/200"
Den andra säger bara "TK1790 | Flygplan"

Kollar jag via Turkish Airlines hemsida på bokningen säger den "Dear passenger, This reservation cannot be viewed due to the sales channel in which it was formed. You can apply to the channel where you have made your reservation to make a transaction."

Men om jag söker manuellt så verkar dock det flyget finnas med "Airbus A321-200neo Narrow body":

1678430667620.png


Så vad säger ni, hur orolig ska jag vara för att det är tomt efter "Flygplan"? Ska jag mentalt förbereda mig för problem igen?

EDIT: Kollade nu via SAS classic och ser detta:
1678431374934.png


Så det kanske bara är något fel på den nyare hemsidan?
 

crown

Medlem
Brukar inte vara något problem, flygplanstyper SAS inte lagt in i sitt eget system brukar visas ”blankt”. Brukar gå att se genom att gå in på det flygande bolagets hemsida så som du gjort.
 
Toppen