Senaste nytt

Var är dompan billigast?

Funderar på hur man ska göra inför nyår. Bita i sura äpplet och köpa på bolaget eller försöka komma fram till något kreativt upplägg.
Funderar på om man ska åka t/r till Åland med Viking Rosella, men kan inte hitta på deras hemsida att de har produkten ombord.

Hur skulle ni gjort?
 
Funderar på hur man ska göra inför nyår. Bita i sura äpplet och köpa på bolaget eller försöka komma fram till något kreativt upplägg.
Funderar på om man ska åka t/r till Åland med Viking Rosella, men kan inte hitta på deras hemsida att de har produkten ombord.

Hur skulle ni gjort?
Hade beställt med hemleverans alternativt bolaget. Men jag gör vad som helst för att slippa ålands/finlandsfärjor...;)
 
Funderar på hur man ska göra inför nyår. Bita i sura äpplet och köpa på bolaget eller försöka komma fram till något kreativt upplägg.
Funderar på om man ska åka t/r till Åland med Viking Rosella, men kan inte hitta på deras hemsida att de har produkten ombord.

Hur skulle ni gjort?
Silja line har Dompa om du känner förren liten kryssning. Jag åkte en Höga kusten kryss i höstas och då hade dom -08 på hyllorna.

https://shopping.tallink.com/sv/tur-sto/search?page=1&categoryId=177&searchText=Champagne&lastSearch=Champagne&sort=recommend&keepFilters=true


alt från detta ställe där du även kan samla poäng och jag tror även dom har lägsta prisgaranti, vad det nu är som gäller iom att dom huserar i Dk. Har inte fördjupat mig i det.

Dom Perignon | Alltid Prisgaranti | Stort urval - Vildmedvin
 

GOTBound

Medlem
Silja line har Dompa om du känner förren liten kryssning. Jag åkte en Höga kusten kryss i höstas och då hade dom -08 på hyllorna.
https://shopping.tallink.com/sv/tur...rch=Champagne&sort=recommend&keepFilters=true
Shopping ombord

alt från detta ställe där du även kan samla poäng och jag tror även dom har lägsta prisgaranti, vad det nu är som gäller iom att dom huserar i Dk. Har inte fördjupat mig i det.

Dom Perignon | Alltid Prisgaranti | Stort urval - Vildmedvin

Vildmedvin rekommenderas, smidigt och snabba leveranser.
 

Flyer722

Medlem
I Madrid/Barcelona går det att köpa Dom Perignon Rose 2008 för 270EUR, sedan finns det en rabatt på 30% (alltså 189EUR). Gäller alla onlinebeställningar som går ut idag för preorders. Vanliga DP 2010 för 133EUR med rabatt.
 

Carl

Medlem
Bumpar tråden
Någon som har lite uppdaterade priser? Tänker att det finns så mycket mer än DomP, tex Pol Roger Sir Winston Churchill, Krug och Taittinger Comtes de Champagne :)
 

Tomas E

Medlem
Bumpar tråden
Någon som har lite uppdaterade priser? Tänker att det finns så mycket mer än DomP, tex Pol Roger Sir Winston Churchill, Krug och Taittinger Comtes de Champagne :)
Ja de finns men alla produceras i mindre mängd än DP och bl.a. Dufrys sortiment har tyvärr utarmats rejält efter pandemin.
 
Toppen