Senaste nytt

UPPDATERAD INFO 19:43 MÅNDAG: Problem att visa Nya och Dagens inlägg

Airman

Medlem
Hade varit trevligt med ett litet "Hej, vi är medvetna om problemet och jobbar på det" från forumsansvariga.
 

Senator

Moderator
Hej vänner,

Vi förstår situationen och uppskattar allas tålamod. Just när BC inte fungerar hundra procent ser vi verkligen hur bra medlemmar vi har Engagemanget på topp.

Det verkar just nu som de som felsöker inte har hittat grundproblemet. Vi har varit i kontakt med Jason aka @dashboard som har kontakt med IT-tekniker.

Som tur är hoppas jag inte problem når "SAS.se/no/dk-gate" nivåer.. Tack för tålamodet.

Mvh,
Hans/Senator on behalf of moderators
 
Här pratas mycket om nya inlägg och så vidare. Jag gissar att det är samma problem som gör att jag inte får upp en lista med de sex senaste inläggen (som på telefonen alltid varit innan nya statusuppdateringar).
 

palmen

Moderator
Här pratas mycket om nya inlägg och så vidare. Jag gissar att det är samma problem som gör att jag inte får upp en lista med de sex senaste inläggen (som på telefonen alltid varit innan nya statusuppdateringar).
Låter som att det är samma issue då den bara verkar kunan visa några minuter bakåt i tiden
 

hg1980

Medlem
Nog för att detta forum är väldigt bra, kul, intressant och viktigt. Men att börja ta till ton och tycka att det är bedrövligt dåligt att det inte är löst, är inte det lite till att överdriva allvaret? :)
 
Toppen