Vet inte om det vore bättre att öppna ett konto på Flyertalk bara för det här men jag försöker först här.
Frugan har biljetter med United i Economy nu i januari och när man öppnar bokningen på united.com puffar de naturligtvis för Economy Plus/Extra eller vad det nu heter hos dem. Hade gärna uppgraderat henne till Polaris men det är waiting list only för båda legs och $2 800 känns som ett mycket kasst värde för UA Business...
För ca. $200 skulle man få plats i Economy Plus och för ca. $300 lounge access, fast track och “bättre stol”. Har förstått från BC att inrikes-UA är bedrövlig men hur är det med deras economy på longhaul? Ska man satsa att betala mer för ena eller till och med båda sträckorna (LAX-LHR-LAX)? Vad jag har förstått så ändras inte poängintjäningen något med de här soft upgrades på UA (då intressant ev. kreditering till EuroBonus).
Frugan har biljetter med United i Economy nu i januari och när man öppnar bokningen på united.com puffar de naturligtvis för Economy Plus/Extra eller vad det nu heter hos dem. Hade gärna uppgraderat henne till Polaris men det är waiting list only för båda legs och $2 800 känns som ett mycket kasst värde för UA Business...
För ca. $200 skulle man få plats i Economy Plus och för ca. $300 lounge access, fast track och “bättre stol”. Har förstått från BC att inrikes-UA är bedrövlig men hur är det med deras economy på longhaul? Ska man satsa att betala mer för ena eller till och med båda sträckorna (LAX-LHR-LAX)? Vad jag har förstått så ändras inte poängintjäningen något med de här soft upgrades på UA (då intressant ev. kreditering till EuroBonus).