Senaste nytt

Thai Airways ändrar A380 till Boeing 777 till Frankfurt, vad göra?

Wyll

Medlem
Lånar tråden.

Ser att min resa i feb 2019 blivit ombokad ifrpn Thai A380 till B777, är FRA-BKK och BKK-FRA?
Jagvet att thai ofta ändrar men känns ändå som FRA varit A380 destination länge? Någon som sitter inne på information?

Jag har ju betalt för F? Måste man hära av sig till tallin för att få tilbaka poöng eller hur skulle ni mer erfarana rävar gjort?

EDIT: När jag söker på united så verkar kvälls flighten nu vara med A380? Tycker det är konstigt att inte Thai har hört av sig eller tallin??
 
Last edited:

palmen

Moderator
Denna tråd har brytits ut från annan tråd som handlade om att Thai Airways slutar med Boeing 747 till europa.
Tänk på att inte blanda olika ämnen i trådar, det blir lättare att följa upp och söka framöver om vi har separata trådar för olika frågor.

//Moderator
 

Hafermann

Medlem
Lånar tråden.

Ser att min resa i feb 2019 blivit ombokad ifrpn Thai A380 till B777, är FRA-BKK och BKK-FRA?
Jagvet att thai ofta ändrar men känns ändå som FRA varit A380 destination länge? Någon som sitter inne på information?

Jag har ju betalt för F? Måste man hära av sig till tallin för att få tilbaka poöng eller hur skulle ni mer erfarana rävar gjort?

EDIT: När jag söker på united så verkar kvälls flighten nu vara med A380? Tycker det är konstigt att inte Thai har hört av sig eller tallin??
Samma hände mig förra hösten på Fra-Bkk, visserligen inte i F. Fick behålla 380 på andra hållet iaf.
 
Toppen