Senaste nytt

Strawberry (Nordic Choice) Kreditkort kampanj maj-juli 2023

jumbooze

Medlem
Skaffade kortet under kampanjen men ser nu att jag fått en kortavgifts faktura är det någon mer än mig? Får ringa till kundtjänst


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Hej alla,

Samma kampanj erbjöds förra året (2023) med sista ansökningsdag i Dec/Nov har jag för mig. Jag fick guldstatus och 20k poäng, ingen medlemsavgift första året etc. Allt frid och fröjd tills jag får ett mejl idag från Strawberry där de menar att de har betalat ut för mycket poäng och att dett egentligen skulle vara 10k poäng.

JAg är ganska säker på att de hade skrivit 20 000p när jag signade. Såg till och med olika inlägg om att de erbjöd 20k etc.

Någon annan som kan bekräfta detta? Letar för fullt efter bevis, men tyvärr tog jag ingen screenshot på vad de kommunicerade då.
 

Tonton

Medlem
Hej alla,

Samma kampanj erbjöds förra året (2023) med sista ansökningsdag i Dec/Nov har jag för mig. Jag fick guldstatus och 20k poäng, ingen medlemsavgift första året etc. Allt frid och fröjd tills jag får ett mejl idag från Strawberry där de menar att de har betalat ut för mycket poäng och att dett egentligen skulle vara 10k poäng.

JAg är ganska säker på att de hade skrivit 20 000p när jag signade. Såg till och med olika inlägg om att de erbjöd 20k etc.

Någon annan som kan bekräfta detta? Letar för fullt efter bevis, men tyvärr tog jag ingen screenshot på vad de kommunicerade då.

Det var 10k som gällde. Men alla fick 20k, och nu drog de tillbaka dessa. Inklusive undertecknads.


Här är en länk till sidan med informationen i ursprungsinlägget.

Jag noterar också att de kör en kampanj där man får 10 000 poäng och automatiskt blir Guld om man ansöker i november. För de som är intresserade, men ännu inte skaffat kortet.
 
Var också helt säker på 20k och skulle just ring kundtjänst när jag såg dessa inlägg. Är det 100% säkert att det var 10k?
Kan inte säga till 100% men jag ringde in i alla fall för att påpeka min upplevelse, men enligt dem så var det garanterat 10k och att deras system gjort fel när de betalat ut poängen. Men de skulle skicka bevis på att kampanjen var på 10k.

Så det känns som att det faktiskt var 10k nu i efterhand.
 

JeanHell

Medlem
Denna printscreen tog jag i förebyggande syfte, av fler anledningar än något sådant här, när kampanjen var aktiv 2023. Bör väl räcka som bevis kan tyckas.
 

Attachments

  • Screenshot_20240117_132309_Gallery.jpg
    Screenshot_20240117_132309_Gallery.jpg
    304,4 KB · Visningar: 144
Toppen