Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

rob74

Medlem
Hur lång tid har det tagit för er andra från att ni fick erbjudandet via e-post till att er status uppdaterats? Tackade ja den 27:e, men sen har det varit knäpptyst från airberlin. Hade hoppats att använda det ikväll.

Fick svar med vändande mail inom några minuter och kort därefter (samma dag) var statusen uppdaterad.
 

rob74

Medlem
När jag matchade krävdes ett svar där jag accepterade matchningen, omedelbart därefter var statusen uppdaterad.
Samma här!
Det verkar ju som att @flugplan också svarat "ja" till erbjudandet på det mailet, så det kanske är helgerna som strular här. Händer det inget på några dagar nu, så bör det nog kollas upp.
 

SFC

Medlem
Samma här!
Det verkar ju som att @flugplan också svarat "ja" till erbjudandet på det mailet, så det kanske är helgerna som strular här. Händer det inget på några dagar nu, så bör det nog kollas upp.
Missade inlägget där detta framgick, ("tjuvstartat-med-skumpan-inför-nyår").

Tyskar, söndagar och helgdagar brukar ju generellt sett inte innebära att BNP skjuter i höjden... :)
 

rob74

Medlem
Igår fick jag post från Air Berlin, men det var Classic-kortet...
Tror knappast att jag hinner få guldkortet innan jag åker nästa söndag. Så det blir väl att skriva ut den där statusbekräftelsen de bifogade i det senaste mailet.
 
Toppen