Lauda 777
Medlem
Sas borde ställa sig i kö för A321XLR. http://www.gcmap.com/mapui?R=8700KM@ARN
7400KM@ARN
8700KM@CPH
7400KM@CPH&MS=wls&DU=mi
verkar vara planen fortsatt, och roliga är de ocksåAir Canada skulle öppna Montreal till våren från CPH, i mitt bakhuvud säger att det blev ändrade planer för den linjen, kan vara en dröm att det inte blir trafik mellan dessa städer.
Air Canada börjar flyga mellan Köpenhamn och Montreal i vår
Första flighten sker 1/6. Air Canada kommer använda Boeing 787-8 (788) Dreamliner.www.businessclass.com
Tänkte precis skriva samma sak.Sas borde ställa sig i kö för A321XLR. http://www.gcmap.com/mapui?R=8700KM@ARN 7400KM@ARN 8700KM@CPH 7400KM@CPH&MS=wls&DU=mi
Även om jag tycker biz i LR funkar, så föredrar jag wide. Lägger så hellre ett byte på tex FRA för att flyga större plan. Dessutom tar resan längre tid med 321LR, vilket är segt om man inte flyger Premiumkabin.Tänkte precis skriva samma sak.
Tycker definitivt att A321 över pölen fungerar och att SAS borde satsa på en slimmad produkt med modernare, mindre plan och högre kabinfaktor.
Om du skall tex flyga Stockholm-Boston i en A321 så lär det gå fortare än ARN-FRA-BOS i A320 + A343Även om jag tycker biz i LR funkar, så föredrar jag wide. Lägger så hellre ett byte på tex FRA för att flyga större plan. Dessutom tar resan längre tid med 321LR, vilket är segt om man inte flyger Premiumkabin.
Om du skall tex flyga Stockholm-Boston i en A321 så lär det gå fortare än ARN-FRA-BOS i A320 + A343
Det faktum att man inte har tillgång till gågen från alla säten känns som ett kliv 10-15 år bakåt. Det var väl då någon gång som de bättre business-kabinerna införde det.Även om jag tycker biz i LR funkar, så föredrar jag wide.
Det faktum att man inte har tillgång till gågen från alla säten känns som ett kliv 10-15 år bakåt. Det var väl då någon gång som de bättre business-kabinerna införde det.
Tyvärr. Men kan man få ner kostnaderna med dem på en nivå som gör att det blir en betyldigt billigare business skulle det bli intressantare igen...
Absolut. Men fördelen med widebody är just att man kan välja - alla platser har access till gången *och* det finns två i bredd...Även om jag håller med dig principiellt finns nog en del som föredrar att sitta "två i bredd" av olika anledningar. Frugan brukar t.ex. föredra det när hon flyger med dottern som inte är så gammal.
Absolut. Men fördelen med widebody är just att man kan välja - alla platser har access till gången *och* det finns två i bredd...